|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Uppehåll sedan ett tag tillbaka, så det kanske blir hyggligt ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Troliga spiken:
Mellby Collector Roliga spiken: Mellby Don Juan Dragen: Ave Maria Cut him some slack Forecast Nobel Amok God tur! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Säger inte att den inte vinner men speciellt rolig är den inte i mina ögon. GL |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Det är så pass knepigt med spikarna idag att man lätt hamnar på de två stora favoriterna Mellby Collector och Mellby Don Juan. Wariner är jag lite sugen på, men den blir nog bara U-häst då det kan häxa från läget.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Visst har han form hästen men en vinst och en tredjeplats som bäst i de senaste 8 då Westerholm har kört. Och det har inte varit så hårda lopp direkt. Amatörtränad och spår 5. Tunt lopp men det kan väl aldrig vara en motiverad favorit? Nästan enda stoet i loppet också. Favoriten i första alltså...streckar 1,6,8.
|
|
|
|
#24 |
|
När jag såg vädret tidigare idag så trodde jag att det skulle bli riktiga skrällbanor, men efter att nederbörden dragit bort så ser det ut att bli riktigt fina underlag.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det har inte skrällt något värre så här långt så underlaget är nog inget man ska dra några stora växlar på generellt.
|
|
|
|
#26 |
|
Mycket nersnack på Montreal. Dålig värmning osv. Ska man tro på det?
Det blir dubbelt så dyrt med Tenzing. Kanske ska man spika den.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Såg inte bra ut, men Björn tyckte allt var normalt.
Han vet nog bäst, men ...
|
|
|
#28 |
|
Favoriten vinner. Wariner hoppar och Wäjersten kör alldeles för sent, men hästen avslutade bra. Synd, men jag är i alla fall med.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#30 |
|
Jag snackar i telefon och sa att han sitter kvar för länge om han ska hinna fram, och tyvärr så blev det så.
|
|
|
|
|
|
|
|