|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Halmstad
Jag kastar in en liten..
V64 Inlämnat: 2016-10-31, 19:09 Halmstad Måndag 2016-10-31 Start: 19:25 Kostnad: 45,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Master Crowe 2: 5 Bergshults Mimmi (1) 3: 1, 7, 9 4: 1 Nitro Diablo 5: 2, 10, 12 6: 7, 9, 10, 11, 12 (13) 1x1x3x1x3x5 = 45 rader. 45 x 1 x 1,00 kr = 45,00 kr. Totalt: 45,00 kr. Rättningskod: VKW FTX PXQ Troliga spiken: 3 Master Crowe är åter efter en tävlingsvila varför formen är aningen svårbedömd. Men jag tror ändå han är så pass i ordning att han vinner detta och väljer att spika! Roliga spiken: 1 Nitro Diablo står för ett smaskigt läge och får loppet? Draget: 5 Bergshults Mimmi visade senast prov på rejäl startsnabbhet och skulle hon göra om den prestationen är det åter en bra chans till tidig ledning och seger. Rövaren: 7 Staro Ironmaid har varit ute i tuffa sällskap på slutet och skaffat värdefull hårdhet. Nu gäller aningen enklare motstånd och med klaff från sitt bakspår är hon given i striden. Passa även för Glider Slider i DD1 som fick ett bra läge.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Va fan gör Johan ? Varför inte gå fram tidigare å trycka. Då hade ju 7an gett sig.
Sämre än sämst. Pärlband direkt. Sänk prispengarna drastiskt för alla utom den som är först. Iaf på v64. Max 5k i andrapris å höj första till 50 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Håller med.Jag tycker att det är Johans uppdrag att köra för vinst för hästens ägare och inte låta pappa vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citat:
Borde tom du fatta!!! ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nja...Familjekörning snarare.Just därför har jag svårt att acceptera det då de körde åt olika stall.Peter Bronsman AB & SIAG Holding AB heter Västerbochecklights ägare.Undrar om de är nöjda...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
Halmstads travbana
Halmstads travbana är Sveriges mest överreklamerade bana.
Oseriösa publiksiffror! ![]() Molle, Eskil, Jensen och "Forssa" framhåller ALLTID banan, den ligger långt ner i konkurrens med andra mellanbanor. Dålig stallbacke för gäster, långt till publikplats från stallbacken, dåliga lopp trots skickliga tränare. Halmstad behöver kvala!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
|