|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v86 JÄGERSRO/SOLVALLA jackpot
jackpot det här veckan, så vi startar tidigare med tråden...
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi mot 11 miljoner ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
|
Alvena pele spets o slut
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Är mest intresserad av utfallet i sista loppet, hur Deimos Racing kommer prestera.. Vet inte riktigt hur man ska tolka den senaste galoppen.
I detta gänget ska han vinna enkelt om han inte galopperar. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Drar igång ett V86-tillsammansbolag nu när ATG lanserat detta. Haka gärna på.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/N3Z4-HEA8-27983 Senast redigerad av AndyMart den 2016-11-14 klockan 21:56. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alvena pele måste nog galoppera eller vara riktigt sjuk för att förlora detta..
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
riktigt segt att man inte kan köra filinlämning på v86 tillsammans än... ska komma i början av 2017 säger dem. dock bra att de i alla fall fixat v86 på tillsammans överhuvudtaget.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tror tillsammans möjligheten kommer att fixa lite extra miljoner i omsättning
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Grymt kul att Claes Boko är tillbaka, en häst jag alltid gillat!
Tycker det ser ut som en omgång med stor potential utan flera storfavisar som är överlägsna! VBOTN till 60% kommer garderas duktigt! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Veijo i första, Lennartsson i andra och så ett par sparlopp på det och fyra garderingslopp med U-hästar. Kan funka.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Efter en stunds badkarskörning ses 12 Valley Brodda 7-8% komma längst ut på upploppet som vid segrarna från samma spår i Gävle och Solvalla för ett par månader sedan. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vilken planet kommer du i från ?
|
|
|
#12 |
ATG tillsammans lag
Har startat ett ATG lag på ATG tillsammans. Det börjar jumed en jackpot på 11 mille på v86 häng gärna på ni som vill vara med klistrar in en länk 100kr per andel Max köp 5 st/ medlem
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/YMTG-8SVR-28085 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Exakt! Undrar jag med. Att inte 1,2,5,8 lr 9 skulle hinna före 12, om nu Deimos skulle göra bort sig, hade varit en duktig skräll och Valley är ju för hårt streckad om man nu inte spikar eller dubblar Valley med en singelprocentare.
Om man garderar V86-3 så måste 3,9,10 definitivt med. I V86-4 är Undine bästa hästen och har ett perfekt läge men är väl hårt streckad. Vill man bli ensam om miljonerna så bör man fundera på att ta med 4,5,8,9,11. Miss Julita som favvis i V86-6 är ett stort skämt hur mycket jag än älskar Stig H. Jag kommer definitivt inte att lämna 2,6,9 och 11 utanför kupongen. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Min kommentar gäller bara Deimos, som är i sitt livs form.
Citat:
|
|
|
|
|