|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Den där Return to Sweden förstår jag inte riktigt skriket om, har gnetat på i över 100 starter för den där halvmiljonen och någon seger mot sånt här motstånd kan jag inte se framför mig. En som är bortglömd på riktigt i loppet är däremot Red hot snapper, det luktar rygg ledaren och slut tycker jag!
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Va i helvete gör idioten Andre Eklundh? Vilket kräk
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Johan U din jävla dåre!!!! Fy fan mot spelarna!!! Avstängning
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Men kamma dig, tror du han ville ha det där tempot?
|
|
|
|
#21 |
|
Nu håller man tummarna att man bränner i ett lopp där det blir en värdig vinnare. Inte fan vill man sitta med 7 rätt pga en idiotjävel som förstörde loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Men ge dig. Har du ens varit inom hundra meters radie av ett par tömmar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+1) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Men herregud 😢 kul start
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Käft på dig, skiter i va han ville ha eller inte ha. Det var han som körde fanskapet, har gott om tid på sig o sakta ner hästfan när det är 2640. Riktig amatör, har du nån gång sett en toppkusk göra något liknande? De vet vad de sysslar med.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tomas Pettersson satt bra på det innan han körde in i väggen.
Känns ju lite sådär att en skenande häst ska få förstöra hela loppet? Blir totalt omöjligt att räkna på. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Man undrar hur unersteiner tänker i sista sväng när han inte kör på innern runt sista sväng. Måste trott att felicia skulle tvärstanna
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nu är det ju djur som springer och inte maskiner. Formel 1-bilar går för övrigt också sönder ibland.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
||