|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Valla/Bergsåker
Nu kör vi. Tips? Ideer?
Lycka till.
|
|
|
|
#2 |
|
Jag kör spik på Casanova sisu, castle hall och Jeppas Picasso.
Casanova sisu = största favoriten och tränarn praktiskt taget lovar seger. Castle hall = spets och slut Jeppas Picasso = efter strykningar så tycker jag chansen ser mkt bra ut. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Castle hall är inte alls startsnabb och jag skulle bli mycket förvånad om han får spets.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Så rätt så, dingo
, han vinner oavsett när jag tippar så position spelar ingen roll.Men rätt ska va rätt, bra där. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pihlström alltid optimistisk i sina intervjuer kan man tänka på
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vad tror folket om Mellby Brunello? Tycker den sitt fin ut på sistone och jag blir lite extra svag för hemmabana oftast?
Plats 8x på bet365, vinnare 50x på unibet, v86-kupongen, är den värd detta? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Några lediga platser kvar i laget idag. Rolig omgång!
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/HU7A-KFJQ-28466 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Starthistoriken saknas för samtliga hästar på atg..Varit så i 30min. :S
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Spelvärde spikar jumble ås och ops fabulous.
Vad spikar du dingo? |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det kommer och går. Har varit så hela dagen och givetvis begriper ingen varför i vanlig ordning.
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Fashion Diva spetsar och släpper sen till Roses Glory vilket gör det hela lite svårare för Jumble Ås. Tveksam spik. OP´s Fabulous är bra fast alldeles för galoppbenägen 40% av loppen har han hoppat i. Ännu mer tveksam spik även om han säkert vinner felfri. Jag spikar BG och M.T Kingofthehill. Letar fortsatt efter en andra spik och de jag väljer mellan är Magnifik Brodde (tror inte Casanova Sisu vinner från utvändigt denne), Roses Glory (dojjorna på - inte aktuell som spik)och October Kronos. Samtliga har intressanta motbud... Senast redigerad av eveton den 2016-11-30 klockan 17:50. Anledning: Skoinfo |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag tycker man ska ha med Buddha i sista
|
|
|