|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Kommer hem o ser en fin start på v4. Tack travnet för den
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hoppas på 3 i sista för rak dd till bra odds
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lite förvånande att ingen här inne höll med mig om Balfour. Folk är fulla.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Jag fasar alltid för hästar som ska starta efter lång vila. Man vet att statistiskt sett så är chansen låg att de vinner sitt första lopp efter lång frånvaro men samtidigt vet man att det kan göra under om allt sköts rätt. Tex korrekt rehabilitering efter skada eller bara lång vila med rätt underhållsträning för att bota tex överträningssymptom. Jag skulle vilja säga att på sikt tjänar man på att ignorera dessa hästar men man kan och bör göra undantag när det finns andra plusfaktorer. Som tex nu när det gällde Belfour, som har sin hemmabana på Åby och tränas/körs av en av landets bästa. Andra förutsättningar för den hästen vilket helt klart motiverar ett streck. Senast redigerad av Cyran den 2016-12-02 klockan 00:27. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ettan högst upp i raden och Berghan som kan ställa iordning vid behov kan också vara plusfaktor i efterhand (spikade själv på chans men hade missat att det var voltstart)
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nu var det ju frågan om en häst som alla skriver hade vart i guld nu utan uppehåll. Som blivlt lugnare efter kastrering och kom från ett lysande kvallopp men fortfarande tävlade i en väldigt låg klass. Det var ganska många plusfaktorer. Bara korkat att skriva att det bara är alkisar som kan tro på den som doob gjorde tycker jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+3) Senast redigerad av draken den 2016-12-02 klockan 10:27. |
|
|
|
|
|
|
|