|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#152 |
|
Torbjörn skall alltid streckas i kallblodslopp.
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Stäng igen nu Robin.
|
|
|
|
#154 |
|
Det ser ut att bli lite pengar idag. Uffe hade inget flyt i loppet, Fender gjorde en topprestation och hade inte torskat med ett normalt lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
T Jansson skrällgubben! Underbart samt vinnarlir. En kusk man alltid har med på kalblod med väljer bort 7 av 7 dagar då han kör favoriter hoho
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Ja ibland händer det.
|
|
|
|
#157 | |
|
Citat:
![]() Är det nått jag lärt mig av travspel så är det att gå på sin känsla oavsett spelform och inte snåla med insatsen när ens drag kan ge väldigt bra odds. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+10) Senast redigerad av Cyran den 2016-12-10 klockan 16:57. |
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Tycker synd om dom som lirade eller hade Blåsa Undan.
|
|
|
|
#159 |
|
Idag blir det stora pengar på v75 !!!
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Måste varit Haugstads första V75-seger för året? Obegränsat usel i övrigt.
|
|
|
|
|
|
|
#161 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Citat:
Men väldigt dåligt med stålar just nu och lärt mig att ej spela för pengar jag inte har ![]() Välkommet tillskott ..men "normalt hade jag lagt 50:- X 3 på den ..men men.. |
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Missade nordisloppet. Hur gick detta till egentligen? Dom på tillägg var ju mer eller mindre chanslösa.
|
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Citat:
Kanske inte har så stor spelkassa så alltid bättre att bygga upp den innan man svävar iväg hade sj 50kr vinnare och det var nu i efterhand snålt av mig. Men brukar alltid lira T jansson i kallblod om jästarna står i över 20 gånger nu blev det ju ännu bättre hehe
|
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
Fender började i fjärde- och femtespår. Blev hängandes loppet igenom i tredjespår, men var riktigt duktig som orkade så länge. Övriga betrodda var dåliga.
|
|
|
|
|
|
|
|