|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Anna Mix är djävulskt stark och vinner många långlopp i Frankrike. Värst emot OTP till 16 %. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
OTP är väldigt mycket streckad, men jag spikar nog ändå. Lär köras i spets på lång distans. Litet fält och ingen lär vilja trycka på. Anna Mix laddas mot andra uppgifter i Frankrike.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
Nån som har lite intervju angående Alleysson i femte avd?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
V75-5
Ett knepigt lopp. Min förstahäst är 9 Darius Boko delägd av Lähdekorpi. Han kommer med tre raka segrar i enklare gäng. OK med bakspår bakom startsnabbe 2. Darius trivs i ryggar och är van vid skor. En tänkbar chansspik. 2 Mellby Drake såg ju varenda hästöga utom banveterinären, att hästen var halt senast. Han var favorit och borde inte fått starta. Hästen markerade tydligt att något var fel och han ville inte vara med i loppet. Galoppen kom som ett brev på posten. Skandal mot både häst och spelare. Nu säger Bergh att man hittat problemet och man har lagt om träningen. Detta är omöjligt för spelarna att bedöma och den som vill vara säker måste kosta på sig ett streck. 3 Hawk Cliff är favorit. Han hoppade senast och man undrar om formen är på väg ner. 4 Come Back ser dock ut att vara på väg upp i form. 7 Forecast har byngligt spår och rankas 3-4. Streckas med Örjan. 10 kommer från tre raka andraplatser på V75 med Björn. 1 kan få loppet. Antingen chansspikas 9 eller streckas 1,2,3,4,7,9 och 10. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Systemet börjat ta form och det känns riktigt lovande! Blir nog spik på piraten trots allt. Har perfekt uppgift och de flesta andra lopp är ordentligt öppna. Jobbar fortfarande på en till spik eller utgångshästar. Bryssel möjlig andraspik.
Släng dig med på laget till jackpotten imorgon! https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9HRQ-AVC4-28493 10x250kr |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Synd att Ögat har One Memphis som första häst. Kommer säkert bli ganska mycket streckad (med all rätt) och därmed mindre intressant..
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mycket spridda skurar i det loppet gällande tjänsterna. En tjänst spikar en annan häst, en tjänst kör utgång på en annan häst och en tredje låser på tre andra. Så du kan nog få den till hyffsad %, om vi ska utgå från betaltjänsternas påverkan.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Super Moderator
|
Det får bli två hästar i Guld. OTP och Anna. Färjestads bana kan nog vara lite trög i morgon.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag tror Anna Mix brutalvinner! Skorna på och alla dissar, tror hon fixar detta trots skorna på
Ska ju ha en rejäl genomkörare. Heja Anna Mix
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Super Moderator
|
Jag tänkte spika Anna först. Men det är en liten chansning, och jag gör jobbets stora system i morgon, så jag får fega....tüvärr.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|