|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Next to none var lika dålig som befarat på förhand. Jorma höll dessutom på att missa spets med en av landets startsnabbaste...
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Yay , gick hyfsat + idag iaf
Ha det så bra!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Travnet visar återigen att dom kan sin DD oxå. Bara lyfta på hatten ännu en lördag
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Beppe AM att lägga på minnet som nästagångare.
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Helvete EN ensam vinnare tar hem hela potten!!!
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Fy fan vilken stallkörning i sista avdelningen av Björn Goop, nu gick den inte hem men vilken idiot som helst måste ju se art han gör allt han kan för att göra det långt fram för Fossens Bonus när next to None sib sitter i spets!! Stäng av fuskaren!!
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Och Månprisen fortsätter av avreagera sig på kuskarna. Jorma körde väl inte fortare än vad han behövde hade du väl sagt om inte hatet vällde över. Haugstad stod väl för en fin kuskprestation eller----? tack för kaffet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+10) |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Ouch ...missar en del på OTP idag...Timing ..med Anna som vinnare= +40000:- på 6orna ..aj aj
|
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#235 |
|
Tur i oturen att jag bommade på nr4 i i sista som var min andra spik. Vet inte vad jag hade gjort med ett joker som inte gick att lämna in och som kanske hade gett mig 43 mille!!! Surt ändå att förlora x pengar på sexan plus femmor men överlever iaf det denna gång man var rätt på det.
|
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#237 |
|
Räcker med det Putte gav mig rekomendationer om. Fick en räcka såna här idag men krävs mer att man kan tippa än vad man har för reduceringsprogram
V75 Inlämnat: 2016-12-10, 13:09 Färjestad Lördag 2016-12-10 Start: 16:20 Kostnad: 10,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Global Signature 2: 1, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 14, 2 3: 4, 5 4: 1 Perfect Dynamite 5: 2 Mellby Drake 6: 2 Bryssel 7: 11 Fossens Bonus 1x10x2x1x1x1x1 = 20 rader. Mitt sätt att tippa lämpar sig inte för reducerat spel. Jag har rätt på mina matematiska eller så har jag fel. jag vräker på med hästar i lopp jag redan har rätt på när jag börjar krångla med reducerat shit 20 x 1 x 0,50 kr = 10,00 kr. Totalt: 10,00 kr. Senast redigerad av draken den 2016-12-10 klockan 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Riktigt synd att vi inte blev 10 st på tillsammanslaget så man hade haft råd att helgardera kallblodsloppet som var en tidig tanke... 6 rätt och +11729kr per andel iallafall men så j**$ irriterande att vara så nära många miljoner
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Helt rätt. Vidrig stallkörning av Goop, skönt att det sket sig för girigbuken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Jäkligt arg på mig själv att jag inte hoppade på tåget ! Det hade kanske avgjort saken!?
|
|
|
|
|
|
|
|