|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Jägersro/Solvalla
Bästa spik? Bästa drag?
Nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Drag: Nakoda Goj med Ulf Ohlsson upp kan bli farlig i AVD2
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Håller med dig om denna(+ med skor också). Lägger till även 13 Askö Q långtradaren, Örjan upp och skor på vilket är ett + även på denna hästen.
Heartbreaker Vs är bra men 73% är alldeles för mycket. 9:e spår och springband känns som mycket kan strula för favoriten. Senast redigerad av orroz den 2016-12-12 klockan 22:17. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lär bli mycket spel på 4,3,1 i lopp 7. Känns som man man skulle vilja ha med helt bortglömda 11 Alex Tröjborg efter senast trots läget när 4,3,1 kör bort sig i alldeles för högt tempo??!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mina spikar blir troligen Heartbreaker V.S. som bör bli ytterst svårslagen i det här loppet, samt Vivo Per Lei, som jag tror leder runt om. Skor på kan vara en fördel och jag tror den går felfritt.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
HEARTBREAKER V.S. & TIME IS MONEY kan vara en bra spikar
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klarar Pokemon Ås att ta ledningen i femte? Han är ett tidigt spikbud iallafall från min sida. Har gått riktigt bra på slutet men fått bakspår varenda gång. Spår 3 nu och spetschans? Har vunnit flera gånger med skor, bland annat på aktuell distans. Det som talar emot är väl att Lindgren själv hoppar upp bakom istället för storkuskar som Örjan, Juntersteiner och Adielsson som kört honom senaste tiden. Och att please mr please med snuskjörgen kan plöja ner det mesta om han kommer till..
Men kommer han till ledningen så borde han ha riktigt bra chans! Spets på Jägers är ju inte dåligt direkt.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ser hyfsat lätt ut
1 9 5 1-2-4-5-8-11 3-4-5-9 4 1-3-4-11 3-4-5-8 96:- |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoppas Sjunnesson vinner lopp ikväll,undrar vad det blir för heja remsor han får höra då? Kanske visa kuken sjunne.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det blir stående ovationer.
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fick han välja namn på hästarna han skulle köra idag?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tror att Björn löser uppgiften i sista ganska enkelt med 4 Mellby Dashing som såg fin ut senast efter ett kortare uppehåll. Risken för favoritparad i de 3 inledande är ganska stor men gör ett försök att fälla. Roligaste skrällen har jag hittat i avd 4 där jag offrar streck för 7 Luckyline America till en halv procent, näst senast blev det vinst ifrån bakspår på tillägg och senast på V7 var hon lirad till 2% och chansen är väl inte 4 ggr mindre nu!
V86-1: U: 1 Vivo Per Lei // 2,4,6,7,8,12 V86-2: U: 9 Heartbreaker V.S // 3,11,12 V86-3: 5 Executive Caviar V86-4: 2,4,5,7,8 V86-5: 3,5,9,11 V86-6: 1,4,6 V86-7: 3,4 V86-8: 4 Mellby Dashing 600kr, krav 1 U-häst Senast redigerad av yoozoo den 2016-12-14 klockan 14:39. |
|
|
|
|
|
|
|