|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v75 Halmstad 28/12
Bästa spik? bästa drag?
nu kör vi😀 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jessica Highness och Champion melon bästa spikar och drag ?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lite tidiga tankar som kan komma att uppdateras under morgondagen:
V75-1: Hades Håleryd bra chans, PU säger det är hans bästa chans. Dock lite vanskligt med innerspår kanske, ej spik för mig. V75-2: öppet, öppet, öppet. Glöm inte 11 som har en ruggig slutrunda. V75-3: 10 Juan tror jag har mycket bra chans. Förlorade mot en extremt bra häst för dagen senast. Spik. V75-4: Svårlöst, glöm ej 11 som såg riktigt bra ut senast! V75-5: Märklig favorit i 5 Juliet Ale. Öppet, gardering känns given. Jag tror mest på 13 med BG för första gången, känns mycket spännande med BG o smygläge. V75-6: 2 C.H spets o slut?? V75-7: Ganska öppet tycker jag. Varnar för nummer 12, farlig att glömma bort från smygläge. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sangria Knight i AVD-2 är mitt drag i omgången. Tidig spets och slut är förhoppningen. PU verkar uppåt om man läser mellan raderna. Bra voltstatistik också.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kvällens spik 5.Juliet Ale
Kvällens roliga 2.Juliana Kvällens Korsdrag 12.Sambuco Kvällens huvudbry 9.MellbyDuke Missa 7 rätt senast då Juliana va spik på mitt åbysystem.Pappa P.U vann med PENSE KLOSTER streckad på 63% tror jag?
Som ofta bäst när det gäller. Senast redigerad av Spiken64 den 2016-12-28 klockan 16:25. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Idag är det Menlösa Barns Dag (numera omdöpt till Värnlösa Barns Dag). Mycket talar för att det blir Untersteiners Dag. De har brakchanser med Hades Håleryd, Cyber Lane och Carabinieri. Därtill halvchanser i alla lopp.
Igår hoppade jag tack och lov över Momarken. Kanske samma sak idag. Väntar på den riktiga V75-dagen och koncentrerar mig på lördag. Man får väl göra som Dean Martin sa - I never drink on New Years Eve. That's the day of the amateurs. Jag tror, att han den dagen spelade V75 och avstod från whiskyn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Är jag ensam om att tro på MT King Of Cash (avd 3)? Bra chansspik till 10% just nu. Starkast i loppet?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Peter Untersteiner varnade i senaste starten för 2 Juliana och blev trea. Hon är nerstruken till spår ett och får en smörresa. Spiken64 utnämner Juliana till "Kvällens roliga". Ett skrällfynd till 1,3 %.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Banned
|
hi
fra spelvärde V75-löpsedelV75-1:PU är säker på saken: "Håller han ledningen är det toppchans" - inleder vi med favoritspik? V75-2:"Jag har positiva vibbar av träningen" hälsar tränaren till tipsettan! V75-3:Ändringarna gjorde susen senast och läget är väl främst oddshöjande!? V75-4:"Ska ni spika emot? - Det förstår jag ingenting utav" - det står i programmet vart vi är och lösningen är därmed given! V75-5:Tränaren ligger lågt, men det är inget vi bryr oss om - vi vet vad vi får och det här är ingen gris i en säck! V75-6:Första bike på förstareserven, men inget snack om vem som är OMGÅNGENS BÄSTA SPIK! V75-7:En blandning av silver och guld avslutar - all logik talar för en duo! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+5) Senast redigerad av hestfaust den 2016-12-28 klockan 16:24. Anledning: copy |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nej den är med på bongen.
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
King of Cash är dagens kommunare (jinxad)
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Värmer upp med en flerbong på V4:a.
1) 1 2) 2 3) 12 4) 1,2,4,6,7,9 |
|