Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-30, 00:10   #16

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 624
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
FFS :(

Färjestadsloppet: skall vi gratulera stall Goop till en fantastisk spelstöt då? Den på förhand chanslöse NTNS kom sist i mål med sina TUNGA skor, lyckades knappt ta spets med sina TUNGA skor. Att läsa på lite före loppet kan rekommenderas.

BG körde givetvis MOT Jakobssons kuse, varför skulle han ge dagens extremt tydliga värmningsvinnare extra draghjälp?

Rekommendation till vissa: titta på några travlopp innan ni gråter av okunnighet, eller håll er till VR.
Nej det ska vi inte men bara för att planen inte lyckades betyder det inte att det inte var en stallkörning förstår du väl? Björn G sänder alltid på ordentligt i tredje men inte den här gången...
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 00:38   #17

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2263
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spetsochslut Visa inlägg
Nej det ska vi inte men bara för att planen inte lyckades betyder det inte att det inte var en stallkörning förstår du väl? Björn G sänder alltid på ordentligt i tredje men inte den här gången...
Jag får acceptera att du är ett troll så din (spelade?) okunnighet talar fortsatt för dig själv. Lycka till med GPS:n framöver. Over and out.
Wolfman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 07:34   #18

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ser du inte att nr 3 pressar sönder nr 1!? 😂
3 kör en kort stund för att ta sig till ledningen, vilket han gör, och sedan kör han där tills han får för mycket tryck på sig och släpper därefter igen när hästen inte har kapacitet till att hålla spets längre.

Tycker du att det är stallkörning bara för att han tog ledningen med häst nummer 3? Ettan har ju tappat ledningen till tvåan innan första sväng. Sen är trean snabbare än tvåan och övertar från denne för att skaffa sig en annan position än dödens. Det borde du ju själv inse att ett lopp på innnerspår är mer gynnsamt än ett lopp i dödens. Och med facit i hand hade han varit slut väldigt mycket tidigare om han hade stannat utvändigt tvåan och sprungit i dödens hela loppet än om han fick springa rygg ledaren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 09:01   #19

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5114
Standard

Citat:
Ser du inte att nr 3 pressar sönder nr 1!? ��
Titta på loppet igen! 3:an är utanför 1:an EN gång och det är i startögonblicket. Däremot pressar nr 11 på den i ledningen (nr 1) med varvet kvar om det är det du menar.
Nog om detta nu från min sida.
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 18:05   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Titta på loppet igen! 3:an är utanför 1:an EN gång och det är i startögonblicket. Däremot pressar nr 11 på den i ledningen (nr 1) med varvet kvar om det är det du menar.
Nog om detta nu från min sida.
Har ingen möjlighet att se om loppet här. Har du någon bra länk? Ber självklart om ursäkt och tar bort kritiken mot Gundersen om jag har sett fel på hästnummer sedan.

Björn Goops stallkörning på Färjestad finns det inga tveksamheter om alls från min sida men har jag sett fel på nummer i V75-7 på Momarken tar jag såklart självklart tillbaka det.

Någon med en länk till Momarken V75-7?
Gammal 2016-12-30, 18:15   #21

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Citat:

https://www.atg.se/spel/2016-12-27/V75/momarken

Scrolla ner och tryck på play för avd:7
Spetsochslut (+5)
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 18:15   #22

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6224
Standard

Citat:
Har ingen möjlighet att se om loppet här. Har du någon bra länk? Ber självklart om ursäkt och tar bort kritiken mot Gundersen om jag har sett fel på hästnummer sedan.

Björn Goops stallkörning på Färjestad finns det inga tveksamheter om alls från min sida men har jag sett fel på nummer i V75-7 på Momarken tar jag såklart självklart tillbaka det.

Gå in på ATG PLAY och välj kategori V75, så finns Momarken där.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 22:57   #23

Standard

Tack för länken!

Jag får skämmas och be om ursäkt för att ha anklagat Gundersen och stallet de båda körde häst för på Momarkens V75:a. Helt uppåt väggarna fel hade jag om vilken häst det var som pressade sönder nr 1 i loppet på sista rundan.
Altoc (+3), Bonbon (+3)
Gammal 2016-12-31, 10:59   #24

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Helt uppåt väggarna fel hade jag om vilken häst det var som pressade sönder nr 1 i loppet på sista rundan.
Oavsett vem som pressar ledaren så borde det vara förbjudet. Det finns ju annat än
stallkörning. Mutor tex.

Sitter min SoS spik i ledningen så vill man inte att någon idiot förstör.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td