|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jag får acceptera att du är ett troll så din (spelade?) okunnighet talar fortsatt för dig själv. Lycka till med GPS:n framöver. Over and out.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
3 kör en kort stund för att ta sig till ledningen, vilket han gör, och sedan kör han där tills han får för mycket tryck på sig och släpper därefter igen när hästen inte har kapacitet till att hålla spets längre.
Tycker du att det är stallkörning bara för att han tog ledningen med häst nummer 3? Ettan har ju tappat ledningen till tvåan innan första sväng. Sen är trean snabbare än tvåan och övertar från denne för att skaffa sig en annan position än dödens. Det borde du ju själv inse att ett lopp på innnerspår är mer gynnsamt än ett lopp i dödens. Och med facit i hand hade han varit slut väldigt mycket tidigare om han hade stannat utvändigt tvåan och sprungit i dödens hela loppet än om han fick springa rygg ledaren. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Björn Goops stallkörning på Färjestad finns det inga tveksamheter om alls från min sida men har jag sett fel på nummer i V75-7 på Momarken tar jag såklart självklart tillbaka det. Någon med en länk till Momarken V75-7? |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spetsochslut (+5) |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tack för länken!
Jag får skämmas och be om ursäkt för att ha anklagat Gundersen och stallet de båda körde häst för på Momarkens V75:a. Helt uppåt väggarna fel hade jag om vilken häst det var som pressade sönder nr 1 i loppet på sista rundan. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
stallkörning. Mutor tex. Sitter min SoS spik i ledningen så vill man inte att någon idiot förstör. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
|