|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Nästa helg silver 2640 meter favorit fossens bonus? Idag spik på dreams take time så som vanligt nära...
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Visst fint att hon efter några snurriga kommentarer fick ur sig något slags info som spelarna kan ha nytta av. Men varför startar man en häst med intentionen att enbart köra preparé i Sverige och på V75 dessutom? Vi måste få ett slut på det här lallandet.
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
me
Citat:
Startar man med en kanon, som är startklar för PDA, på V75 och varnar för passivt upplägg så är det bäddat för tjafs och du är inte dummare än att du fattar det. I Frankrike och andra obskyra travländer så köper man det här med preparé. Men i Sverige kör man alltid för att vinna för spelarnas skull. |
||
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Varför är preparé fel om man är tydlig med det? Visst jag kan köpa att det inte ska ingå i streckspel men att kräva att alla hästar alltid ska gå på maxbalans och köras upp i dödens är ju djurplågeri och betydligt värre. Klagas mer på någon som går ut med infon än på andra kuskars uppenbara preparé som hemlighålls innan. Mer öppenhet skulle bara gynna travsporten. Edit: Inser nu när jag har sovit att du kanske var ironisk om så är fallet så kan du ignorera det jag skrev
Senast redigerad av sigh den 2017-01-15 klockan 13:20. |
||
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#174 |
|
Igår hur räkna man ut (om) dreams take tame vunnit 3% vad hade utdelningen på 7 6 och 5 rätt varit då?
Senast redigerad av Stimmet den 2017-01-15 klockan 12:32. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Citat:
Svarade Mocka som (jag tolkade) verkade tycka att Sofia också gjorde fel. |
||
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Citat:
Det hade varit en perfekt tillfälle att hitta en riktlinje så man hade sluppit se styrningar typ kuskar som Kihlström och Haugstad sitta sist i loppet och vrida ut på upploppet och sen spurta där kusken sen tänker, "Om den blir tvåa eller trea spelar ingen bara den går med full fart över mållinjen. Där kommer fler lopp." Det är småspelarna som äts upp ännu mer av sådant här skit och utan dom skulle inte V75 funka. Men som vanligt kom de fram till den absolut enklaste lösningen att förklaringen var godkänd. De jävla lallarna.....
|
||
|
|
|
|
|
|