Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-14, 19:18   #166

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1370
Standard

Nästa helg silver 2640 meter favorit fossens bonus? Idag spik på dreams take time så som vanligt nära...
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-14, 19:36   #167

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Nä, Flemming hade varit tvåa. Det visade målfotot.
Kollade loppet igen och det kan nog faktiskt stämma.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-14, 19:45   #168

Standard

http://www.equidia.fr/live/anna-mix-...rsro-en-suede/
Gammal 2017-01-14, 23:10   #169

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av enstahill Visa inlägg
PREPARE`är nu tillåtet i Sverige!
Märkligt! Ja uppenbarligen och då är ju ändå Maharajah och "grisfösar'n" ute ur leken!

Varför ställde man ens upp?

Det måste vara den mest passiva styrningen sedan Åke Svanstedt var här och gjorde bort sig!
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-14, 23:23   #170

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Du kan iaf inte säga att du inte var förvarnad. All heder åt Sofia Aronsson som tänkte på spelarna och var 100% ärlig från början.
Visst fint att hon efter några snurriga kommentarer fick ur sig något slags info som spelarna kan ha nytta av. Men varför startar man en häst med intentionen att enbart köra preparé i Sverige och på V75 dessutom? Vi måste få ett slut på det här lallandet.
Gammal 2017-01-14, 23:32   #171

Standard

me
Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Skulle de stryka alla hästar vars tränare i intervjuerna säger att det blir ett försiktigt eller passivt upplägg skulle det fan bli tunt i startlistorna till V75
Du är betydligt smartare än så, hoppas vi alla.

Startar man med en kanon, som är startklar för PDA, på V75 och varnar för passivt upplägg så är det bäddat för tjafs och du är inte dummare än att du fattar det. I Frankrike och andra obskyra travländer så köper man det här med preparé. Men i Sverige kör man alltid för att vinna för spelarnas skull.
Gammal 2017-01-15, 00:36   #172

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
me

Du är betydligt smartare än så, hoppas vi alla.

Startar man med en kanon, som är startklar för PDA, på V75 och varnar för passivt upplägg så är det bäddat för tjafs och du är inte dummare än att du fattar det. I Frankrike och andra obskyra travländer så köper man det här med preparé. Men i Sverige kör man alltid för att vinna för spelarnas skull.

Varför är preparé fel om man är tydlig med det? Visst jag kan köpa att det inte ska ingå i streckspel men att kräva att alla hästar alltid ska gå på maxbalans och köras upp i dödens är ju djurplågeri och betydligt värre.
Klagas mer på någon som går ut med infon än på andra kuskars uppenbara preparé som hemlighålls innan. Mer öppenhet skulle bara gynna travsporten.

Edit: Inser nu när jag har sovit att du kanske var ironisk om så är fallet så kan du ignorera det jag skrev

Senast redigerad av sigh den 2017-01-15 klockan 13:20.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-15, 09:26   #173

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Varför är preparé fel om man är tydlig med det? Visst jag kan köpa att det inte ska ingå i streckspel men att kräva att alla hästar alltid ska gå på maxbalans och köras upp i dödens är ju djurplågeri och betydligt värre.
Klagas mer på någon som går ut med infon än på andra kuskars uppenbara preparé som hemlighålls innan. Mer öppenhet skulle bara gynna travsporten.
Jag har inte följt denna tråd till punkt och pricka. Men av det som skrivits på t ex Twitter så handlar kritiken mer om reglerna och hanteringen av loppet än något sågande av varken Sofia eller Kim. Att det skulle bli exakt så här konstaterades ungefär mitt i förra veckan. Helt enligt praxis och helt enligt nuvarande regler som inte kräver mer än en välformulerad förberedd bortförklaring.
Gammal 2017-01-15, 12:28   #174

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1370
Standard

Igår hur räkna man ut (om) dreams take tame vunnit 3% vad hade utdelningen på 7 6 och 5 rätt varit då?

Senast redigerad av Stimmet den 2017-01-15 klockan 12:32.
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-15, 13:18   #175

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag har inte följt denna tråd till punkt och pricka. Men av det som skrivits på t ex Twitter så handlar kritiken mer om reglerna och hanteringen av loppet än något sågande av varken Sofia eller Kim. Att det skulle bli exakt så här konstaterades ungefär mitt i förra veckan. Helt enligt praxis och helt enligt nuvarande regler som inte kräver mer än en välformulerad förberedd bortförklaring.

Svarade Mocka som (jag tolkade) verkade tycka att Sofia också gjorde fel.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-15, 14:06   #176

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Lopp 7/V75-3: Kim Eriksson hördes ang. Anna Mix prestation då hon bitvis verkade ovillig och hade svårt att följa övriga. Eriksson förklarade att hästen har svårt att följa med i snabba tempohöjningar men att hon fullföljde loppet på ett godkänt sätt men utan segerchans då hon hade alldeles för långt fram. Förklaringen gdk.
Nu hade de ett bra läge att statuera ett exempel på vad man inte får göra i Svensk travsport. Alltså gå ut i förhandsintervjuerna och säga att detta lopp gäller "ingenting" och sedan också köra därefter. Jag tror inte jättemånga hade sagt att det var "rent fel" möjligen på sin höjd lite hårt.

Det hade varit en perfekt tillfälle att hitta en riktlinje så man hade sluppit se styrningar typ kuskar som Kihlström och Haugstad sitta sist i loppet och vrida ut på upploppet och sen spurta där kusken sen tänker, "Om den blir tvåa eller trea spelar ingen bara den går med full fart över mållinjen. Där kommer fler lopp."

Det är småspelarna som äts upp ännu mer av sådant här skit och utan dom skulle inte V75 funka.

Men som vanligt kom de fram till den absolut enklaste lösningen att förklaringen var godkänd. De jävla lallarna.....
Svara

td