Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-10, 18:44   #1
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

V64 Axevalla Tisdag 10/1


Tankar och idéer gällande omgången ? V4 och DD om en stund
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 18:47   #2
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Nr 10 i avd 6 Qualis Talis ska med på en DD lapp, går bra på vintern enligt oraklet på tobaken.
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 19:42   #3
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Haha, sånt älskar man väl ändå? "oraklet på tobaken."
Jag tror och hoppas att Jepson vinner andra DD ikväll dock. Kuskform kan man väl säga? Hästen är bra och snabb ut. Gynnas av strykningarna(gynnar också bakspårshästarna såklart).

I förrsta DD streckar jag faktiskt 4 st.
1, 6, 8, 9 med varierande insatser.

1 är en bra häst och kan den hålla ledningen så kanske loppet är över. Men varit sjuk med halsinfektion efter senast så lämnar lite frågetecken.

6 är en häst som jag gillar. Går alltid till slut och står rätt bra inne i det här loppet. Kan öppna skapligt och kan förhoppningsvis hitta ner i slagläge.

8 tar jag med på att jag gillade värmningen och att hästen, om den kan komma till från spåret, faktiskt står bäst inne i loppet på pengar.

9 är bästa hästen i fältet men knepig och har den en bra dag kliver den nog runt detta gäng. Men det gäller att hästen har huvudet med sig ut i loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 19:49   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Eklundh är i bra flyt för dagen, kan mycket väl ta DD till hyggligt odds. Första tror jag han tar iallafall, läge för eventuell ledning, form och värsta motståndaren är en strulputte från bakspår.

Undrar hur fulla spelarna är idag som gjort Lövgrens två senaste till favoriter (under 2ggr!!!) trots helt urusla förutsättningar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 19:59   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fortfarande fulla, 1,80 på Ceka som leker Örjan. Vore han Örjan skulle han bli friad också, men nu kan han mycket möjligt bli fälld.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 20:00   #6
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Caddie Icon var överlägsen... men Artan Ceka lyckades ändå göra det spännande genom att sätta sig 3:e inner...
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 20:04   #7
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 34
Sharp$: 734
Standard

han var fin bara tacka jeppson att ceka kom ut hoppas dd sitter har 2,4,9 nu..
Putterik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 20:14   #8
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Tycker bakspårshästarna står billigt inne. Långt upplopp
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-10, 20:20   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Usch vad ruskigt trist att Ceka skulle flaxa ut i första då (och att de inte diskade honom), spikade Eklundh och hade 4,10,11,14 i andra. Missade inlämning på V4 med 2 sekunder också för att de babblade på liven och inte hade vett att göra paus som de brukar när det är dags...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td