Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-15, 07:34   #16

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Enligt regler ska det köras för bästa placering. Då ska hästarna vara i tävlingsform. Det är inte bästa placering om man har den "bästa" hästen och man lägger sig invändigt i ett tempo som är träningstempo ? Starta djuren när dom är redo. Enkelt
Nu tror jag du blandar ihop saker och ting, vad har "köra för bästa placering" med form att göra?

Vem avgör om hästen är bäst just denna dag? Att du har spelat på den? Nja jag tror nog man får lita på att kusken kan avgöra vad som är bäst för hästen sen att det blir fel ibland är ofrånkomligt.

Missförstå mig rätt, jag försvarar inte knepigt passiva styrningar men står det i programmet att hästen varit ifrån i 3 månader så borde även en mindre insatt spelare förstå att det inte kommer bli idiot körning.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-15, 11:32   #17

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5974

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alla som vet det minsta lilla om trav och om hur hästarna fungerar VET att man inte alltid kör för fullt hela tiden! Det är upp till dig som spelare att kalkylera med detta.

Hur vet du att Johan inte körde för bästa placering vid aktuella tillfället? 4:e invändigt gav säkert hästen bättre förutsättningar för en framskjuten placering än att ta dödens med tanke på historiken.

Tränaren/kusken är skyldig att ta tillvara på hästägarens intressen, inte spelarens. Klart som fan att man kör så att hästen ska prestera bra på lång sikt, inte enbart i ett enskilt lopp.

Läs på istället för att gnälla!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td