|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Klart det förstår jag
sådant är sur som F*N.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gjorde hade det med vilje första galoppen också? Tror han körde för vinst sedan var det bara otur/tur att det blev som det blev. Tror inte han sätter hästen i galopp med vilje. Dem lever på att placera hästar över mål
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Så vinner Jansson oxå när man för en gångs skull tog med honom på systemet.
Skulle kunna säga några mindre smickrande saker om Johan U nu. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Samma sak här! Den sämsta inledning jag kunnat få. Åker på två hästar jag satt som reserver.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
"Prisvärda hästar:
12 Victor A.U. (V86-2) är en rejäl häst som oftast är med där framme. Gynnas av två strykningar nu och jag blir inte förvånad om han är med i striden direkt efter uppehåll. Helt bortglömd." Tack för den Travnet. 6% |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Sen kommer han som en raket men känner att han inte har med vinsten att göra, det är jävligt lätt att sätta en häst i galopp speceillt en sån galoppbenägen jävel som razor kronos om han inte med hjäp av sidostänger håller hästen i trav så han kan släppa på de och låta hästen rulla över för att ge pappa luckan. Vakna upp det är sjukt mycket fiffel inom travet. Hade han legat någon annan stans hade inte galoppen kommit på samma sätt. Så jävla fula är dem när de håller på med detta och kommer undan med det samma skit med stallkörningar. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Goop hade väl vunnit om han gått före (Jansson)? |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Johnny eller Jean-Marie Barda nu.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Fin värmning av Nougat ås. Spelar 150 vinnare.... Fint odds
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Fattar inte skriket på Rapid du Pommeau.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är ryggdunkarklubben.
Hade någon haft integritet hade han sagt att RDP är en ren Stayer som aldrig har gjort ett bra lopp på distanser under 2640. Han hinner inte med ...
|
|
|
|
#43 |
|
Dagens Dubbel 4-12 50kr, 230ggr nu
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tröstpeng...284:-
TVILLING Inlämnat: 2017-02-15, 20:32 Jägersro Lopp 9 Onsdag 2017-02-15 Start: 21:40 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 6 Utgångshästar 4 Somersault Sally 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: DMN HHZ RNT |
|
|
|
|
|
|
|