Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-17, 13:11   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

V75-Analys, Axevalla (18/2)


Då var analysen äntligen tillbaka och vilket travgodis vi bjuds på när Nuncio gör en efterlängtad comeback och dessutom på V7. Nu börjar matchningen emot Olympiatravet, fast framför allt Elitloppet. Vilka storlopp som väntar i år – kan knappt vänta..

Bloggen, Facebook och Twitter:
Följ mig jätte gärna på Bloggen och på sociala medierna där jag länkar till de mesta som sker på bloggen. Här lägger jag även ut lite extra saker… Lägg till mig genom att klicka på nedanstående länkar:

Bloggen – http://v75tipset.bloggo.nu/

Facebook – Johan Ulvestål

Twitter – @Johanstravblogg

Senast Analysen V7: Förra veckan var det otroligt fin travsport med V7-Finaler och analysen gav bra utdelning där samtliga vinnare fanns topp tre på rankingen samtidigt som tre vinnare toppade rankingen. Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att denna veckas analys blir ännu bättre!

Analysen: Som vanligt har jag slagit mig ner ute på balkongen, men vårkänslan med sol och klarblå himmel ha bytts ut mot regn – gött att man har trav i tankarna och i hjärtat för där är det alltid sol!

Värd för tävlingarna är Axevalla och här finns Sveriges längsta upplopp som mäter hela 227 meter – så hästarna från de bakre regionerna har större möjligheter att spurta till sig en bra placering. Jag personligen gillar banan och älskar verkligen detta upplopp! Väderprognosen säger uppehåll mellan 3-4 plusgrader med en vindstyrka på 7 m/s. Fast råder Dig ändå att kontrollera vädret en sista gång då känslan säger att det ändå är risk för regn och då kan helt andra förutsättningar råda på banan

Nu Kör Vi!



V75-1: Inleder med en Kapabel Kvintett!


Det hela inleds med Klass I, försök 2 med Autostart över långdistans. Finns ett spikförslag, men annars krävs det några streck:


11.REGGAE HALL: Besitter verkligen form med tre triumfer på fyra starter. Senast var det samma distans i ett litet startfält där han tog positionen som sista ekipage utvändigt – avancerade kraftigt under sista långsidan och höll tempot över upploppet där han spurtade allra bäst till triumf. Näst senast var det stayerdistansen 3140 meter där han från 40 meters tillägg var favorit – smög med som sista ekipage i drygt 1,5 varv innan han avancerade fram och övertog ledningen, sedan satt han här ohotad ända in i mål. Trivs verkligen över distansen och har här toppchans, även om spåret inte blev det bästa. Fast kan omgående få en ryggresa och med lite klaff på vägen är jag övertygad om att de kommer straffa många till slut. Dessutom har han bevisat förutom att han går bra ifrån bakspår – detta är min vinnare och är dessutom ett intressant spikförslag! Går återigen med helstängt huvudlag.

5.PICASSO TILLY: Har nu två lopp i kroppen där han radat upp två andra platser så formen lär vara på väg. För två starter sedan fick han en ryggresa som trea utvändigt och avancerade med fint tryck i benen på sista långsidan – stred ända in i mål men kunde inte utmana favoriten PERFECT DYNAMITE som vann relativt komfortabelt. Senast var det en start på V8 där han kunde överta ledningen men det kostade en hel del krafter – fast visade verkligen prov på sin styrka och stred ända in på linjen även om han fick se sig besegrad de sista metrarna av JAGER OAKS. Drog en vinstlott i spårlottningen till skillnad från hans konkurrenter. Om de är kvicka ifrån start och ställer frågan till Thomas Uhrberg med QUATTRO TÖLL så är chanserna goda att de återigen får sitter tidigt i ledningen och då är detta hästen att slå. Är det dags för triumf på lördag – garderar Du skall han absolut med på lappen!

6.SWIMMING POOL: Ett ekipage jag jagat under vintern och tänker inte sluta nu. Har verkligen visar upp en stabil och jämn form och senast det var långdistans, så avancerade de tidigt fram i dödens (efter dryga 1000 meter) men trots detta jobbiga upplägg så stred han ändå ända in mål till ett fint tredje pris. Nu sitter Björn upp vilket tidigare varit ett framgångsrecept. Besitter en enorm styrka och dessutom kan brodden ryckas till denna start – se upp och strecka!

1.QUATTRO TÖLL: Radat upp andra placeringar och drog återigen ett framstår så positionen i rygg på ledaren är given. Är nämligen otroligt startsnabb, men funkar allra bäst med ett rygglopp så kommer med största sannolikhet släppa ledningen. Skulle sedan luckan dyka upp från vinnarhålet har de alla möjligheter att straffa samtliga – nonchalera inte detta ekipage!

2.CALYPSO AM: Har två triumfer i de två starter han gjort i år och motståndet har faktiskt varit helt ok. Med ett bra utgångsläge så kommer han omgående sitta bra till, men är ingen spetsaspirant då han inte besitter någon startsnabbhet. Smyger han med utvändigt i en bra rygg så har han stora möjligheter till tredje raka segern – måstestreck vid gardering.

Vem Sitter i Ledningen: QUATTRO TÖLL försvarar sitt innespår i detta sällskap, men är nog mer än villig att släppa – vem ställer frågan först, PICASSO TILLY??

Håll Ögonen På: QUATTRO TÖLL som mer än troligen kommer släppa ledningen och skulle luckan dyka upp över det långa upploppet så kan de stört dyka och utmana..

Ranking: 11 – 5 – 2 – 6 – 1 – 4 – 3 – 7 – 10 – 8 – 12

Strukna: 9.ANEOU



V75-2: Tar inte Ställning – Helgraderar!


Stolopp, 3-åriga och äldre svenska ston (75.001 till 600.000 kr) där ekipagen som har 240.001 kr på kontot startar med 20 meters tillägg. Det är Voltstart som gäller över långdistans. Återigen ett stolopp som verkligen är ovisst på förhand och råder Er att ta med så många som möjlig, personligen ligger en helgarderingen nära – fast några ekipage håller jag högre:


9.BAHARAT: Tre raka segrar på raken och senast på V7 så satt han som femma på innerspår på sista långsidan, men hittade luckan ut till tredje spår och när väl upploppsklockan ringde styrde de ut och flög verkligen fram med fullt tryck och straffade samtliga – verkligen en imponerande triumf. Har bevisat förut att bakspår inte är något bekymmer speciellt inte när hon har denna spurt att tillgå, blir återigen helstängt huvudlag – detta är min vinnare!

7.FIKA: Ett ekipage som jag personligen gillar skarpt och som oftast finns med på min lapp. Formen är stabil men stumnade lite senast över upploppet men är ursäktad då träningsförhållandena samt balansen inte var den ultimata. Starten innan dess fick hon ett betydligt bättre upplägg då hon från bricka 12 fick en bekväm resa och avancerade fram i dödens med dryga varvet kvar – över upploppet så tog hon över ledningen och såg ut att gå mot en komfortabel seger fast då kom en viss BAHARAT och hon blev slagen på fotot. Har tidigare erfarenheter från triumf på V7, gillar distansen fast trivs allra bäst från spets. Nu är det återigen bakspår och hon är beroende av ryggar och löser det sig ännu bättre denna gång så kan hon mycket väl vara vinnare – vid gardering så MÅSTE hon streckas.

11.OTHALA: Blandade och gav lite under fjolåret och fick sedan ett uppehåll på dryg 2,5 månad. Har nu ett lopp i kroppen och då blev det en smygresa där hon kunde spara krafterna som sista ekipage utvändigt och kunde sedan spurta ner samtliga över upploppet. Visade prov på styrka, vilket hon verkligen kan ha nytta av nu när det är 500 meter längre. Blir som vanligt helstängt huvudlag och är ett ekipage som tidigt bör streckas.

10.ANNABELLE DIMANCHE: Går bra på de flesta distanserna och formen är stabil – besitter en härlig avslutning så med en smygresa kommer hon fälla många till slut. Byter från jänkarvagn till ”vanlig” vagn till denna start – procentsatsen är helt klart streckvänlig.

4.PEARL FACE: Inte helt att lita på, men felfri så kommer hon sälja sig dyrt – har nu dessutom ett lopp i kroppen som hon lär har gått framåt med. Då blev det galopp mitt i loppet p.g.a att hon är stänkrädd och tappade 20-30 meter – men jobbade sig i kapp och avslutade riktigt tappert och stred hela vägen in i mål till ett fint tredje pris. De ändrar lite i utrustningen då det blir stänkmask och can´t see back huvudlag – allt för att minimera galopprisken. Motståndet är inte det lättaste denna gången, men utgångsläget är bra och de kan få en bekväm ryggresa fram tills upploppsklockan ringer och då skall hon verkligen inte räknas bort.

15.MAKERA: Har triumferat på distansen förut och har också en bevisad form med tre topp-två placeringar på tre starter, varav två triumfer. Riktigt starkt och skall absolut räknas, men läget är allt annat än det bästa och behöver lite klaff på vägen med ryggar – är verkligen gynnad om det skulle bli lite tempo där framme.

12.LONELY STAR: Vek ner sig något i senaste starten och slutade tvåa. Trivs kanske allra bäst ifrån framspår och härifrån är hon beroende av ryggar – löser det sig på vägen kan hon utnyttja sin speed till att fälla många över upploppet.

Vem Sitter i Ledningen: Känslan säger att JULIANA försvarar sitt innerspår, men kan bli utmanad från springspår.

Håll Ögonen På: PEARL FACE om hon går felfritt och får hon dessutom en bekväm resa kan hon straffa många till slut. Kan spurtstarka ANNABELLE DIMANCHE överraska?

Ranking: 9 – 7 – 11 – 10 – 4 – 15 – 12 – 1 – 3 – 13 – 6 – 8 – 14 – 2 – 5

Strukna: –



V75-3: Gardera Favoriten?


Lärlingslopp, Skara Sommarlands Lopp för 3-åriga och äldre (275.001 till 675.000 kr) med Autostart över full distans. Finns ett gäng jag vill snacka lite extra kring:


10.POKEMON ÅS: Besitter verkligen form även fast triumferna har uteblivit. Senast så satt han perfekt som tvåa utvändigt, men kördes väldigt passivt av Erlend Rennesvik så när väl upploppet uppdagades så satt de fast – när väl luckan uppstod så visade han som vanligt fina spurttakter. Nu sitter Kevin Oscarsson upp och i min värld är detta ett stort kuskplus – min vinnare!

5.VÄSTERBO REALHIGH: Nu med ett lopp i kroppen efter fem månaders uppehåll så lär vara rejält förbättrad till denna start. Senast fick han ett defensivt upplägg och när väl luckan dök upp över upploppet så avslutade han riktigt starkt. Är ingen startkanon, men inte heller direkt långsam ifrån start, så ifrån det här spåret kan han ändå hitta en intressant position. De pratas om rycktussar för första gången, vilket är högintressant – tror de har alla möjligheter att störa.

4.KENDRA SILVIO: Blandar toppinsatser med galopper så detta är inget ekipage att hålla i handen. Är startsnabb och laddas hon är spetschanserna goda – når hon hit är hon såklart hästen att slå. Blir jänkarvagn till denna start – detta är ett tidigt streck!

15.MAKE IT QUICK: Just nu bortglömd av spelarna med tanke på hans kapacitet. Senast gjorde han en tappar insats efter en jobbigt resa men stred imponerande ända in i mål. Behöver förstås klaff ifrån det här utgångsläget, fast bör finnas med på Din kupong om Du garderar!

14.LADYOFTHELAKE: Blir det tempo där fram så har de verkligen en toppenchans – formen är på topp även om det blev galopp senast. Går hon felfritt och det blir lite körning där fram, så skall hon räknas alla dagar i veckan.

11.ÖNAS IDA: Ospelad med tanke på kapaciteten och kunnandet fast är beroende av ryggar längs vägen – fast skulle det klaffa så kan det räcka.

Vem Sitter i Ledningen: Går KENDRA SILVIO felfritt så är detta helt klart min spetsfavorit.

Håll Ögonen På: MAKE IT QUICK och LADYOFTHELAKE har svåra utgångslägen, men är de mest kapabla i fältet – löser det sig längs vägen så se upp!

Ranking: 10 – 5 – 4 – 15 – 14 – 11 – 13 – 2 – 6 – 12 – 3 – 9 – 1 – 8 – 7

Strukna: –



V75-4: Spika Världsartisten!


Guldloppet, försök 2 med Autostart över full väg. För egen del glömmer jag att försöka fälla världsartisten Nuncio. Bortser man ifrån honom så är det en medioker gulddivision – så det är bara att luta sig tillbaka och njuta av denna underbara travare.

7.NUNCIO: Hade siktet inställt på Prix d’Amerique men efter feber och dåliga träningsförhållanden (när vintern knackade på) valde Stefan Melander att avbryta satsningen. Har nu haft ett tävlingsuppehåll på fem månader, men kan lova att kungen kommer älska att återigen få visa upp sig på banan. Även fast konkurrenterna har lopp i kroppen så är det STOR klasskillnad! Det är bara att njuta av denna underbara vackra travare när han triumferar i årets första start. Tar nog ingen ledning, men oavsett vem som sitter där kommer släppa när kungen med Örjan ställer frågan – sedan är triumfen klar!

Skulle det däremot av någon anledning bli en strykning på Nuncio så skulle jag satsa på:


6.SPRING EROM: Härifrån är det en smygresa i rygg som gäller för att så småningom straffa så många som möjligt över upploppet – alla?

5.THAI BROADWAY: Tror Björn tar en längd på startsnabba FRIDERICUS och lär sitta här länge, hela vägen runt?

Vem Sitter i Ledningen: THAI BROADWAY tar hand om ledningen och sitter här tills Örjan ställer frågan.

Håll Ögonen På: NUNCIO, NUNCIO, NUNCIO!!! Det är en fröjd att ha ett sådan här världsstjärna i landet – njut av han i fulla drag! Dessutom kan jag rekommendera att se han värma då Ni lär få se hans totalt avslappnande galoppastil – en fröjd för ögat!

Ranking: 7 – 6 – 5 – 2 – 8 – 1 – 10 – 9 – 4 – 3

Strukna: –



V75-5: Flera Streck är att Vänta!


Klass II-loppet, försök 2 med Autostart över kortdistans. Här känns ett flertal streck bifogat och de som jag vill tjöta om är:


3.BROSA AM: Ett lopp i kroppen efter 2,5 månaders paus – avslutade senast helt ok med tanke på att han i inledningen blev påkörd. Nu har han tilldelats ett bra spår, är dessutom hyfsat startsnabb så lär laddas ifrån start, men tar kanske ingen längd på PERSIMMON FACE och då finns risk för att de hamnar i dödens. Fast har en känsla att det löser sig och detta är min vinnare.

1.PERSIMMON FACE: I början av veckan så rankade jag ner honom en aning, fast med take på utgångsläget så blir han ändå tvåa på min ranking. Är startsnabb och har stora möjligheter att försvara sitt innerspår och då är detta ekipaget att slå. Är inte helt säker i travet så han bör garderas, fast samtidigt så är raden mer än imponerad. Från stallet pratas det om att han skall värmas lugnare för att öka chanserna till en felfri avgång och sedan kommer de ladda max ifrån start. Går han felfritt och når ledning så är en spets och slut-seger inte långt borta. Fast som sagt det är många om och men…

6.DACIA SCOOP: Ett ekipage som jag följer med ett större intresse som presterat bra men som har varit rejält otursförföljd – alltifrån punkteringar till att ha blivit påkörd.. Men trots dessa incidenter har hon ändå presterat bra och raden ser bra ut. Rapporterna kring henne är bara positiva och det pratas om helstängt norsk huvudlag. Kan hon få en resa utan strul så har hon alla möjligheter att straffa många till slut, alla?

11.VÄSTERBO HIGHSCORE: Kanske inte rosat marknaden på senaste tiden, men det är ett ekipage som jag gillar och skall inte nonchaleras. Senast blev det ett defensivt upplägg och hade sparat mål. Nu är det sprint som gäller och dessutom från bricka 11, behöver lite klaff på vägen fast skulle det lösa sig så är de inte helt borta.

8. CAN LANE: Svårt spår, men är kapabel och hittar de ner i en lämplig position så har de ändå stora möjligheter att utmana här. Har blandat goda prestationer med galopper och i den synpunkten är spåret helt ok – med ryggresa så kan de bli intressant över upploppet, inte borta!

Vem Sitter i Ledningen: PERSIMMON FACE kommer laddas ifrån start och felfri så når han ledningen.

Håll Ögonen På: Otursförföljda DACIA SCOOP har alla möjligheter att överraska här. VÄSTERBO HIGHSCORE har allt annat än ett bra utgångsläge, men löser det sig längs vägen så är allt möjligt.

Ranking: 3 – 1 – 6 – 11 – 8 – 2 – 9 – 10 – 4 – 7 – 5 – 12

Strukna: –



V75-6: Spik vs Flera Drag!


Lördagsloppet, 3-åriga och äldre (30.000 till 275.000 kr) där de ekipage som har mer än 100.001 kr på kontot startar med 20 meters tillägg. Då gör lördagsloppet comeback på kupongen, medans bronsloppet förvisat till V4 och det är alltid ett lika kärt återseende. Det är Voltstart som gäller över långdistans. Det går att spika sig ur, men annars krävs det några streck och finns några intressanta drag:

15.MAGIC HAPPENS: Utgångsläget är kanske inte det bästa fast däremot är detta ett väldigt kapabelt ekipage som stall Untersteiner håller högt. Formkurvan pekar uppåt och har dessutom två lopp i koppen. Senast blev det triumf på V7 (Åby) efter att ha övertagit ledningen fast släppt sedan denna till BOWLING TRIPLE X – vilket blev ett bra drag då de efter en resa i rygg på ledaren kunde spurta ner allt och alla på ett imponerande sätt. Detta är ett spikförslag fast behöver såklart en hel del klaff ifrån detta läget och mycket handlar också om vilken procentsats han slutar på – dessutom skall han gå med vanlig vagn.. Det finns utmanare:

14.MOOD INDIGO: Jätte intressant och i nuläget helt bortglömd av spelarna, har presterat jämnt under hela vintern. Senast så utnyttjade han sin startsnabbhet och tog han om ledningen och satt sedan här hela vägen runt, spets och slut och dessutom med tussarna kvar! Gången innan var det inte lika imponerande han såg mest trög ut och kunde inte utmana på allvar.

7.BENJAMIN EVO: Med ett lopp i kroppen så lär han vara ännu bättre och insatsen i premiären hos stall Heiskanen gav mersmak – spetsade då ifrån bricka 8 och sedan blev det en kontrollerad spets och slut-seger. Kommer troligen laddas ifrån start och kan mycket väl nå ledningen – blir det inte spets så kan de ändå hitta en intressant position med slagläge. Skall verkligen inte nonchaleras och kommer att segerstrida.

11.GREAT KING WINE: Riktigt startsnabb och är ett offensivt upplägg att vänta – får de tidigt överta ledningen? Når det hit så har de verkligen stora möjligheter att triumfera. Kommer ifrån triumf och den starten var första gången med rycktussar, fast dessa behövdes aldrig användas – rycker de tussarna på lördag kan detta ge en extra intressant effekt, se upp!

8.BALFOUR: Tveksam form, men stall Bergh besitter ändå form och han har nu några lopp i kroppen så skall verkligen inte nonchaleras.

9.CASH CONVERTER: Två topprestationer i ryggen och dessutom sitter Örjan upp – streckar Du på är detta ett måstestreck!

1.CAMPO DELL ORO: Ett ekipage som besitter form med två raka triumfer – med detta utgångsläge så är de skrälldugliga!

Vem Sitter i Ledningen: TIBAU spetsar mer än troligt, men sedan ställer BENJAMIN EVO eller GREAT KING WINE frågan att överta ledningen.

Håll Ögonen På: MOOD INDIGO som är bortglömd i sammanhanget och med tanke på hans kapacitet så bör Ni se upp. BENJAMIN EVO och GREAT KING WINE är två ekipage som tidigt kan sitta i ledningen och då har det verkligen en toppchans.

Ranking: 15 – 14 – 7 – 11 – 8 – 9 – 1 – 13 – 6 – 2 – 12 – 4 – 5 – 10 – 3

Strukna: –



V75-7: Några Ekipage Sticker Ut!


Silverloppet, försök 2 med Autostart över Kortdistans. Här kommer jag gå relativt kort och det finns spikalternativ:

9.BEPPE AM: Blev förvånansvärt galopp i lördags, men det väljer jag att bortse ifrån då han är långtifrån osäker. Annars finns det bara plus på kontot där formen bara ha känts bättre och bättre. För tre starter sedan så blev det en bekväm smygresa som tvåa utvändigt där Örjan satte in stöten på sista långsidan där de övertog ledningen – sedan defilerade de in i mål till en överlägsen seger. Näst senast blev det ett defensivt upplägg (veckan innan V7-finalerna) och fick för långt fram när väl upploppet var ett faktum – men avslutade med fullt tryck över linjen. Spåret är kanske inte det bästa, fast med en smygresa så besitter han en härlig spurt. Skall man försöka hitta något negativt så är det tredje starten på fyra veckor, men det känns inte som han har en nackdel av att starta vecka vecka. Blir återigen jänkarvagn och norskt huvudlag! Det är många plus och är ett kapabel spikalternativ, fast nu är det kortdistans och bakspår där av väljer jag till största sannolikhet att gardera:

6.DIGGERS ELIAS: Är startsnabb och lär laddas ifrån start fast har svårt att se att de kommer förbi ORIZZONTE TRIO – men skulle inte bli förvånad om de tidigt får överta. Näst senast (V7) var det långdistans och bakspår, avslutade då helt ok som fastlåst på innerspår. Gången innan blev det en smygresa i rygg på ledaren och avslutade med fullt tryck över mållinjen bakom överlägsna BEPPE AM! Senast var det start på Åby (även det V7) och då hade han allt annat än flyt då den startsnabba och tidigare ledaren VALLA D’ESTINO tröttnade och sjunk som en sten igenom fältet – vilket störde DIGGERS ELIAS enorm. Men efter att ha fått backas sist, så flög han verkligen över upploppet och tog in många längder på vinnaren ORIGO TILLY. Trivs allra bäst i ledningen och har triumferat tidigare på V7 från denna position – når han hit är han verkligen hästen att slå. Tränaren David Persson har pratat om att testa ett can’t ser back huvudlag.

1.GLOBALSATISFACTION: Nykomling i klassen och även om han kan öppna så tror jag inte han kan försvara sitt innerspår – så frågan är vilken position de får ifrån start, instängd? Har fyra topp tre-placeringar på de fem senaste starterna med två triumfer. Senast på Valla (V7-Finalen) satt han som näst sista ekipage när upploppet inledes och visade upp sin härliga spurt med fullt tryck hela vägen in i mål till en tredjeplats. Näst senast på Bergsåker (V7) så visade han återigen prov på sin enorma spurtkapacitet och fällde allt och alla inklusive storfavoriten DIGITAL ARCHIVE. Hittar Ulf Ohlsson ut så har de återigen en toppchans och kommer fälla många över upploppet – ett måstestreck om Du går i garderingstankar.

3.EMMETT BROWN: Ett ekipage som ofta förgyller min kupong och som alltid gör stabila insatser. Har presterat mer än bra och har ändå stött på kvalificerat motstånd. Nu har han lottats till ett perfekt utgångsläge och kan omgående sitta bra till utvändigt med en bra rygg – med rätt resa segerstrider han.

2.O.P.Q.C: Är ett ekipage som ligger mig varmt om hjärtat och som nu har två lopp i kroppen. Får kanske svårt i denna omgivning fast samtidigt är han totalt ospelad, inte helt golvad!

Vem Sitter i Ledningen: ORIZZONTE TRIO spetsar i första fas, men släpper till DIGGERS ELIAS??

Håll Ögonen På: DIGGERS ELIAS som tidigt kan få överta ledningen och kan då få loppet. Letar Du efter en kantboll så är O.P.Q.C skrällduglig med klaff.

Ranking: 9 – 6 – 1 – 3 – 2 – 5 – 8 – 7 – 12 – 10 – 4

Strukna: 11.SPECIAL ENVOY



Bloggen – http://v75tipset.bloggo.nu/

Facebook – Johan Ulvestål

Twitter – @Johanstravblogg


Lycka Till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10), Rakka (+20), hotshotknick (+10), Heppson (+10)
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-17, 13:43   #2
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 387
Sharp$: 1854
Standard

finns platser kvar till axewallas svåra omgång i morgon lutar åt en tre procenatre som spik plus nuncio https://tillsammans.atg.se/inbjudan/Q597-R4PV-23300
jalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td