|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Bra kommentar. Jag hade redan lämnat datorn för eftermiddagen när du skrev. Nu hoppade Bali, men bra veta för nästa gång. Jag är bekant med hästen som tvååring/ ung treåring i annan regi. Då var den bra, men helt annan sak att duga som lite äldre häst. Såg den live i svenskdebuten på Jägersro. Riktigt bra då. Har haft koll på den och Bad Moon Rising sedan dess. De senaste starterna med Bali har jag dock missat. Tur med Major Tom idag då ledaren galopperade. Den var väl värd att slå följe på länge vad gäller streckspelet. Spikarna var Delicious och Niky Flax. Platsspelet på Bamboleo idag var jag riktigt nöjd med. Den är spurtstark den där, helt klart. Appropå koll på danska hästar. Jag lämnade in en V5:a med spik på tränare M.B-N:s hästar i de inledande två avdelningarna. Det gav ju bra!
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
Jag "svek" Puisseguin idag, men garderade inte heller loppet. Gick åter starkt vid sent fritt. Vi får jaga vidare på den.
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Klanke...sågen på Teetime var väl underbyggd, tycker du inte?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
V4
Inlämnat: 2017-04-17, 15:49 Halmstad Måndag 2017-04-17 Start: 15:54 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Now Or Never Flair (8, 2) 2: 5 Winner's Wine (1, 4) 3: 7 Delicious U.S. (6, 10) 4: 5 Niky Flax (9, 1) 1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 50 x 2,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: KWD FTF MMQ
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
![]()
|
|
|
|