|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Splittringen Paris - Sverige måste ifrågasättas. Björn Goops hästägare på Färjestad är knappast lyckliga. Bergh och Kolgjini känns också splittrade.
Kanske bättre att fokusera på ett land. Som Åke Svanstedt - om man nu inte nöjer sig med Sverige. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jag var faktiskt så korkad att jag satte Exceed Em som utgångshäst. Det är tamejtusan ingen slump att Tillman vinner så få lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
![]() http://www.expressen.se/sport/trav/l...itik-mot-goop/ |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Är man inte nöjd , kan man flytta hästarna.
Björn har fler hästägare att ta hänsyn till |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Ja int vet jag.... Senast redigerad av Helge den 2017-04-25 klockan 07:57. Anledning: dålig reklam |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Administrator
|
Inte varje dag då BG bränner samtliga 7 uppsittningar... (varav sex favoriter!)
Bara en kvar nu (Basic i lopp 10 spelad till under 2ggr) för att inte gå segerlös från kvällen. Spelar inte på att han tar den segern även om det är relativt troligt... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Global Signature var inte bra idag...
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nä... nu hade jag vinnaren på V4, så det var bättre.
Min fina dubbel hade droppat i odds eller så läste jag fel. Hush Teemer var iallafall ett vinstgivande drag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nä, det var inte synd den här gången. Bålsta bättre för V4!
V86...vågar jag nämna 10 Alorac Mathbell? ![]() Äh, gungade ju sist. Svårtolkat, men fritt efter invändig smörresa då. Jag vill inte ge upp den än på ett tag och jag ser det som en fördel att Jörgen kör själv jämfört med Jorma. Får attackera bakifrån nu, såklart. Det är spurten den 26/12, som gör att jag vill strecka hästen fortsatt en tid framöver. Det bet till synes ganska bra över upploppet den gången. I övrigt har jag inte fördjupat mig i omgången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|