Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-07, 21:22   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3838
Standard

v64 Örebro jackpot


Ny jackpot och nya tag
Bästa spik/drag

Nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-08, 15:46   #2
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Lite tankar inför kvällen.

V64
Inlämnat: 2017-06-08, 16:08
Örebro
Torsdag 2017-06-08
Start: 19:25
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 My Gliding Angel (4, 2)
2: 1, 2 (10, 12)
3: 2 Trust de Luxe (3, 6)
4: 2, 9, 12 (6, 5)
5: 1, 4, 6, 8 (9, 7)
6: 1, 5 (11, 2)

1x2x1x3x4x2 = 48 rader.
48 x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: Gnägg, Gnägg

DD1. 1-4-6-8
DD2. 1-5


avd1.
Tar ställning för bästa hästen - rätt eller fel?

Dionne tar spets på några steg men även My Gliding Angel kan öppna vid laddning. Jag väljer att ta ställning i avd1 och spikar en häst i form, kusk i form, stall i form, Björn har bra segerfacit på Örebro det är en av banorna han brukar få in flest vinnare på. Hästen är härdad i v75. För tre starter sedan var han ute i en tuff spårtrappa och hamnade lite i maskin mötte hästar som Indoor Voices som också har form. För fyra starter sedan gjorde man ett bra lopp bakom en mycket bra vinnare (Aaron the baron) Släpper nr 2 så bör detta vara en jättechans. 18%


avd2.
Vidöppet! Jag hoppas jag klarar mig på 2 streck...

Det vimlar inte av startraketer men Adriana Pro öppnar bättre än medel och kan ha en viss chans att nå spets. Jag tror däremot att nr 1 med Örjan får överta efter en bit. Örjan brukar också trivas på Örebro och brukar få till en och annan pinne med sig hem. Stallet håller okej form. Troligen får Örjan bestämma tempot i 17 fart. Men jag tycker inte hästen är bättre än någon annan däremot är läget perfekt. Jag lyfter fram en rolig "ide" i form av Saint Gerda som spurtar vasst när han får anfalla och jaga. Sitter i andra spår. Bör sitta fint till och bäst vore väl rygg på nr 1 alt 3 inner och lucka på upploppet då säger det Swich och oddset blir smaskigt.. Hyfsad form i stallet och som en lågprocentare känns hästen mycket intressant.


avd3.
Spets och slut!?

Trust de Luxe är mycket snabb ut vid laddning och här tror jag man tidigt sitter i spets hästen brukar hålla ända in och om Oskar kan få dämpa tempot mitt i loppet så vinner han detta. Favorit i nuläget och det med all rätt. Värst emot är 3 och 6 prova tvilling kanske kan ni få bra odds?


avd4.
Stor favorit för vadå? för björn kör?



Är inte pilsnabb ut, Är bäst när han får gå på rulle, stall i okej form. känns bara som en av flera, här streckar jag en spelvärd trio som också höjer utdelningen. Unchained Feelings är härdad på v75. Spurtstark, tempo = gynnsamt. Lotsar Örjan fram honom till 500 kvar brukar han avsluta sylvasst. Vem kommer längst ut - Jo Örjan Jag varnar även för en rolig spets ide i form av Gigantic Boko som är pilsnabb vid laddning, står för tiden i loppet, kan även avsluta bra ute i spåren men läget är nog bästa tänkbara och den måste bara med.. Sedan går sista varningen till Dame Dream som kommer från stall i tokform, kusk i storform, får en fin resa på nr 2 hamnar 3 ytter? Pass upp!


avd5.
East Rapida runt om?

East Rapida är snabb ut och är nog den som tar ledningen utifrån kommer Ebu B.Boko och provar.

Öppet lopp där East Rapida fick drömläget. Spets är skrivet i stjärnorna, står perfekt inne på pengarna, leder loppet länge. Bästa hästen är nog New Generation som är härdad i rikstoton, fint läge, kusk och stall i form, kan vara vinnaren eftersom det finns många fler plus än minus Vill dock ändå köpa med 2 roliga skrällar till fina % i form av Ebu B.Boko 5% som också kan öppna och kanske skapa sig en tillräcklig lucka för att krypa in bakom East rapida. passa även Touch of Elegance som är van att anfalla och äger en sylvass avslutning om rätta ryggar. 4% härligt rens



avd6.
En trolig och en rolig avslutar?

Ginotonic är inte tillräckligt snabb för att försvara ut nr 2, söker sig ut och övertar spets efter 500 körda?kusken kan Örebros Oval rätt bra det har blivit en och annan vinst där. Passar på att varna för Leonardo Vici som har både körsven och stall i toppform, avslutar ofta riktigt starkt och från detta läget bör en position ligga inom räckhåll. Härdad på rikstoton och tok för lite spelad.


God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1), Grant (+12), Grant (+12), Grant (+12), znipstern (+1)

Senast redigerad av Klanke den 2017-06-08 klockan 15:58.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-08, 16:48   #3
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13246
Standard

mitt skräll bud är WOULDN'T ITBESWEET
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-08, 17:32   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Eastar Rapida barfota runt om ffg. med spår ett på Örebro med framflyttad start måste ha toppchans och löjliga 15 %, lär väl gå upp men bör tåla 10 enheter till. Spik om under 25 %.

Senast redigerad av Lobo den 2017-06-08 klockan 17:40.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-08, 18:32   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57014
Standard

13 ggr fick jag det till att Westberg i liven påminde spelarna om att det var jackpot i kväll. Är nog bara hos dom det är så unikt med jackpotomgång på V64 spelet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td