Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-18, 08:58   #1
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2719
Standard

GS75 Färjestad 18/6


Borde finnas en hel del som inte fick inlämnat V75 igår som är sugna på att spela idag istället och det kanske kan driva upp omsättningen.

Läge för flerbongs idag med? Tre megalampor som just nu är streckade på över 70%. Går de att fälla?

Ja vad tror ni?
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-18, 09:56   #2
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Alltid lite krångligare att tippa när det räcker att va tvåa i mål. Hur mkt tar man t ex i med Vamp Kronos för att vinna fr bakspår? Visst det är skillnad i prispengar men ändå. Själv tänker jag köra ett litet system och sedan reducera det för att det ska bli billigare. Tror på låg utdelning idag, men plockar ändå med ett par smällar här och där.

3,5 Låser med både hängslen och livrem. U-häst 5 Coin Perdu
4,6,7 U-häst 6 Vanqueur R.P. 4 Speedy Face om den får för sig att trava är ett måste.
2,4,7 U-häst 7 Callela Lisbeth, mkt förbättrad senast med Mika. 2 Alegra B, intr med Takter.
4,7,8 Här har jag känsla för skräll. Tycker att 4 Velvet Gio har gått framåt den senaste tiden och har ett bra spår vid sin första autostart. Jag ratar 3 Mellby Dealer p g a två galopper i rad. Takter och Burman brukar fungera bra ihop därav 7 The Bucket List F.
6 Dibaba Helt enkelt bara bäst!
9 Vamp Kronos Senaste vinsten säger allt, men bakspåret kan va en fälla. R 6 Swarovski Broline
1,2,4,5,6,9 U-hästar 4 Lucifer Lane och 6 Capitol Hill troligen bf runt om.

Krav på 2 av 4 u-hästar, vilket jag tycker det finns goda möjligheter att uppnå. Utöver detta så blir det nog ngn typ av flerbong också.

Inte mkt att skriva hem om, ser med spänning fram mot onsdagens V86 och sparar pengarna tills dess i stället.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!

Senast redigerad av hugotheboss den 2017-06-18 klockan 09:57.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td