Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-01, 10:57   #76

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Ett par spikar och hoppas man hittat några skrällar så kan det bli 40' i utdelning.
Mitt bolagssystem:

1) 2 r1-5 (vem vinner - 1 eller 2? 1 Volstead kanske är mer en sprinter än medeldistansare. Elitloppsfinalisten 2 In Vain Sund är en härdad femåring, som kommer att tjäna tvåsiffriga miljoner. Jag väljer att spika honom)

2) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 r11-12 (alla har chans. Gardera så långt plånboken tillåter)

3) 2,3,4,5,9,11 r7-8 (treåriga ston - då vet vi att vad som helst kan hända. Man får hoppas att storfavoriten 3 Dibaba får segerraden bruten. Kanske av en smygkörd 11 Violet Bi till 2 %)

4) 4,5,8 r2-3 (storfavoriten 4 Bruno Bagheera har bara vunnit två gånger medan värste utmanaren 5 Gianluca Boko vunnit sex lopp varav fyra raka på slutet. Se upp för 8 Vincent Zaz, som radar upp segrar)

5) 3,7,11,12 r1-4 (1 Officer C.D. tar ledningen. Släpper? 3 är stallet positiva till. 7 är en riktig tuffing och tål tuffa upplägg. 11 har vi imponerats av på slutet. 12 bättre bakifrån?)

6) 3 r2-7 (2 Calle Crown och 5 Twist of Fate fajtas om spetsen. Det gynnar dunderfavoriten 3 Coin Perdu, som vinner sin nionde raka seger)

7) 2,3,6,10 r7-1 (streckar favoriterna)

Kostar 1440:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+5), spalato (+25), hugotheboss (+10), Torstens (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 12:11   #77

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
Vakna upp nu Ur eran Koma och lev lite Livet! /Perra TravPerra /Perra@Trav365
ÄLSKAR DIG PERRA!!!!!
eriksson1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 13:15   #78

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Dagens reducerade så här långt....

1,2,3,5 - (1,2,3,4 stycken eller alla? Att ta bort OTP för att han vann ett skitlopp mot en avdankad Nuncio skulle aldrig falla mej in. Om 1 Volstead slår på en galopp sitter OTP säkert i spets och därifrån slår ingen det ekipaget. Till slut fick det bli de fyra mest betrodda. En annan liga för 3 Beau Mec men jag har sett honom öppna bra förut och Ulf Ohlsson på Bergsåker kan det va dumt att nonchalera. A-häst 5)

1,4,5,8,9,10 (Spelvärde spikar helt fräckt 8 Tessio, trots spåret! Modigt och en oerhört fräck spik om den går in. Just nu börjar den dessutom klättra från botten till toppen i strecklistan, så antingen blir det en kommunare eller en spik med riktigt uselt spelvärde. En jag gillar är definitivt 10 Hagentoy än en gång Ulf Ohlsson, går bra bakifrån dessutom. Reserver 6,7)

3 Dibaba (Storlopp, Örjan, spik, bra procent på spiken också. R4,2

2,3,4,5,8,11 (Alla skriker 4 Bruno Bagheera, jag säger 2 Autobahn. Tar med ett par intressanta till. Tarzans dimridåer med Bruno Bagheera (skor bak, öppet huvudlag) har inte gått hem hos speltjänsterna. Jag väljer att gardera med några till intressantast av dem är utan tvekan 11 Sete, som slog av 3 Flash Hammering senast de möttes, spurtar bra och kul med Pelle Lennartsson. Missa inte heller 8 Vincent Zaz en häst Nurmos håller högt. Kan Tessio vinna från spår 8 så kan definitivt Vincent Zaz göra det.)

1,3,6,7,11,12 (Eriksson och Norberg på varsin Berghhäst luktar stallkörning. Bortsett från favoritduon tror jag en hel del på 12 Fossens Bonus. Rygg på 11:an på väg framåt och långt upplopp. Tar även med lyxstrecket 6 Zenith Brick som visserligen inte verkar ha formen på topp men nu är det en offensiv kusk och Zenith Brick har ändå vunnit sina båda starter på banan.)

2,3,5,8 (Given A-häst är ju 3 Coin Perdu. Han har dessutom hela laget av hjälpryttare från Stall Båth med sig. Passa 8:a Lucifer Lane! När man ändå garderar så är både 2 Calle Crown med vår nye stjärnkusk C Eriksson given liksom 5 Twist of Fate med Pekka K. Två kuskar som garanterat i bara packar ihop och ställer in siktet på andraplatsen. Det kan gynna Lucifer Lane. R11,1

2,6 (Experterna säger 2 Västerbo Exact jag säger 6 Moni to Spare. Tror absolut mest på den senare. Vid större gardering i rangordning 10-7-3-4-1-5-9-11-8-12 - R10,7)

Så här långt alltså...nu väntar vi skoinfo
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 13:18   #79
Banned

Reg.datum: jun 2017
Sharp$: 347
Standard

God morgon! Ja så är det ! Jag kanske inte är direkt rumsren men det får ni ta om ni vill ha kvar mig här!
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 13:22   #80

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1608
Standard

Dagens spikar för mig 1 Volstead & 8 Tessio
Bara hoppas man är kvar efter andra avdelningen
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 13:23   #81

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Dagens reducerade så här långt....

1,2,3,5 - (1,2,3,4 stycken eller alla? Att ta bort OTP för att han vann ett skitlopp mot en avdankad Nuncio skulle aldrig falla mej in. Om 1 Volstead slår på en galopp sitter OTP säkert i spets och därifrån slår ingen det ekipaget. Till slut fick det bli de fyra mest betrodda. En annan liga för 3 Beau Mec men jag har sett honom öppna bra förut och Ulf Ohlsson på Bergsåker kan det va dumt att nonchalera. A-häst 5)

1,4,5,8,9,10 (Spelvärde spikar helt fräckt 8 Tessio, trots spåret! Modigt och en oerhört fräck spik om den går in. Just nu börjar den dessutom klättra från botten till toppen i strecklistan, så antingen blir det en kommunare eller en spik med riktigt uselt spelvärde. En jag gillar är definitivt 10 Hagentoy än en gång Ulf Ohlsson, går bra bakifrån dessutom. Reserver 6,7)

3 Dibaba (Storlopp, Örjan, spik, bra procent på spiken också. R4,2

2,3,4,5,8,11 (Alla skriker 4 Bruno Bagheera, jag säger 2 Autobahn. Tar med ett par intressanta till. Tarzans dimridåer med Bruno Bagheera (skor bak, öppet huvudlag) har inte gått hem hos speltjänsterna. Jag väljer att gardera med några till intressantast av dem är utan tvekan 11 Sete, som slog av 3 Flash Hammering senast de möttes, spurtar bra och kul med Pelle Lennartsson. Missa inte heller 8 Vincent Zaz en häst Nurmos håller högt. Kan Tessio vinna från spår 8 så kan definitivt Vincent Zaz göra det.)

1,3,6,7,11,12 (Eriksson och Norberg på varsin Berghhäst luktar stallkörning. Bortsett från favoritduon tror jag en hel del på 12 Fossens Bonus. Rygg på 11:an på väg framåt och långt upplopp. Tar även med lyxstrecket 6 Zenith Brick som visserligen inte verkar ha formen på topp men nu är det en offensiv kusk och Zenith Brick har ändå vunnit sina båda starter på banan.)

2,3,5,8 (Given A-häst är ju 3 Coin Perdu. Han har dessutom hela laget av hjälpryttare från Stall Båth med sig. Passa 8:a Lucifer Lane! När man ändå garderar så är både 2 Calle Crown med vår nye stjärnkusk C Eriksson given liksom 5 Twist of Fate med Pekka K. Två kuskar som garanterat i bara packar ihop och ställer in siktet på andraplatsen. Det kan gynna Lucifer Lane. R11,1

2,6 (Experterna säger 2 Västerbo Exact jag säger 6 Moni to Spare. Tror absolut mest på den senare. Vid större gardering i rangordning 10-7-3-4-1-5-9-11-8-12 - R10,7)

Så här långt alltså...nu väntar vi skoinfo
Björn Goops drag är också Tesio. Jag tror att Test Drive leder runt om. Annars öppet.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 13:30   #82
Banned

Standard

Spika i Första känns lite som lottot! SA jag att ATG gillar lotto spel? 50/50 chans så bättre att ta 2 så är man 100%. Ganska korkat annars kan jag tycka att flyga. Volstead är ju ändå Volstead. Sedan att Örjan muppen som valt är ingenting att bry sig om. Örjan är ingenting att lita på han kan lägga sig 3:e invändigt med en 70% om han fått order om det. Så jobbar han om ni inte förstått det redan. Vill man ha Örjan så hjälper det ju till med en fett plånbok! Money Talks som i allt! Vad skall man säga om Piraten? Ja Ni vet ju att det är Perras gullegris och hela Dalarnas (Leksand)
Hur gör man idag? Tror väl hans bästa tid har varit i Vinter där han bollade med packet då resten var i Frankrike. Har svårt att se honom vinna med Kaj Raj Raj......

Hoppas Ni kan läsa Mina Tankar eller mellan raderna med Humor! Då kanske Ni hittar något......

https://www.youtube.com/watch?v=2qplL-_ZnP0

DU DET ÄR NÅGOT JAG VILL SÄGA ER ! https://www.youtube.com/watch?v=2qplL-_ZnP0

Det finns bara en av mig och det är jag ......

Senast redigerad av The_One den 2017-07-01 klockan 13:53.
Gammal 2017-07-01, 13:35   #83

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Tesio måste vara helt överjävligt bra för att vinna, de inledande 5%-en lär hamna uppåt 25...samtidigt går vinnaroddset rejält ner och oddset på Test Drive höjs, den iskalle väntar tills TD ger 4,50 och slår sedan till...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 13:39   #84

Standard

Bet365 har 7,50 på Tesio och visst hade jag testat det om jag kunnat spela där...
Gammal 2017-07-01, 13:43   #85
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eriksson1 Visa inlägg
ÄLSKAR DIG PERRA!!!!!
Det är inte många som gör det men tack skall du ha ! Vill du komma in på min kompis lista ?
Gammal 2017-07-01, 13:47   #86

Standard

OTP uppe i 5,25 på unibet, kliver in där då jag anser det vara 50-50 på spetsen, 3 o 4 kan inte solfjädra och förvånar nog inte många om Kajan sitter i front och därmed toppchans...
Gammal 2017-07-01, 13:47   #87

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tesio måste vara helt överjävligt bra för att vinna, de inledande 5%-en lär hamna uppåt 25...samtidigt går vinnaroddset rejält ner och oddset på Test Drive höjs, den iskalle väntar tills TD ger 4,50 och slår sedan till...
5,50 hos Unibet. David N i vass eller kass spikar och han har väl aldrig någonsin haft fel?

Men ruggigt intressant med skoryck och bike dessutom för andra gången. Kim och bike är en grym kombination.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 13:50   #88

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 287
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Mest kapable hästen i fältet, om inte bästa hästen, och nu skoryck och jänkarvagn, Tror han krossar från döden om han bara är felfri.
Tobnil89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 13:51   #89
Banned

Standard

V75-2: Ja här har jag problem..........Media Paket har skrikit ut Tesio. Många som har bra form så det loppet blir helgarderingen för min del i omgången. PS: man skall alltid helgardera i ett lopp så man kan få in den 0.5%

Bye The Way: Har ni satt en 0,57% steckad häst som Spik? Det har jag!

Senast redigerad av The_One den 2017-07-01 klockan 13:59.
Gammal 2017-07-01, 13:55   #90

Standard

Som jag skrev så har bet365 fortfarande 7,50 på Tesio och det skulle jag lirat till om jag kunnat..."draget" på v75 kommer dock troligtvis att göra hästen"överstreckad"...
Svara

td