|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Lirar själv inte treåriga kallblod med 29 tkr på kontot till sådana odds, men med bara tre starter finns såklart alla förutsättningar för rejäla rekordsänkningar.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Hehe, nej ingen aning och ja - från och med 1 juli så är det enklare att byta namn i Sverige om du känner för det...
|
|
|
|
|
#34 |
|
Skiter väl totalt i vad en AFA-ist och rödvinsvänsteranhängare som dig tycker om min logga! Gå nu och lägg dig!
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tekno Eld såg dock grym ut...så Tjomslands får nog vara bra, men det kanske den är...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
MYCKET SNYGG LOGGA!!!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banned
|
Inget att bry sig om muppar som inte fattat/fattar vad ett Forum är......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nu fick Ural visa klassen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banned
|
U-rtråkigt. Favoriten var för bra tyvärr jajaja.....
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#41 |
|
Surt, efter en bra början så har jag spelat tre raka galoppörer. Jag säger det igen - det får INTE börja för bra, hehe!
|
|
|
|
#42 |
|
Tombo On Line såg riktigt läcker ut som storskräll...
PLATS Inlämnat: 2017-07-03, 19:35 Rättvik Lopp 3 Måndag 2017-07-03 Start: 19:35 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer 3 Tombo on Line 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: JVZ XHL KXZ
|
|
|
|
#43 |
|
Ingen riktig bike som i Boden på Lugnets Sardonyx om jag såg rätt och spelvärdet försämrades radikalt sista timmen. Men favoriten överlägsen. Blir nog inga stora pengar idag.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Banned
|
Någon som behöver ett glas rödtjut
![]() Min spik Dante körde Örjan inte en meter med i början och så här i efterhand vara det väl bäst. Lyckas slå sig in nu som två. Skall bli intressant att nu i V64-2 med 3-åriga kallisar. Hoppas på en tok skräll Senast redigerad av The_One den 2017-07-03 klockan 19:52. |
|
|
|
|
|
|