|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Gött med Sjö Gull!!!
Tyvärr, så valde jag fel utgång...
YNWA --------------------------------------------------- Sverige är förlorat - välkommen kaos! Senast redigerad av Fulsprit den 2017-07-03 klockan 19:53. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Super Moderator
|
Om Örjan hade valt en annan väg så......
|
|
|
|
#48 |
|
Jeo, så bra den var...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
...men du gjorde väl b-grupp
...
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
VINNARE
Inlämnat: 2017-07-03, 19:48 Bollnäs Lopp 5 Måndag 2017-07-03 Start: 19:47 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer 1 Sjö Gull 1 x 300,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: KNQ QHK KXR
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banned
|
V64-1: Man får ju hoppas Örjan vill köra i ledningen nu! Jag litar aldrig på Örjan dock (Även om jag nu spikat) Höhöhö...
Borde ju vara dags att spräcka seger nollan Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) Senast redigerad av The_One den 2017-07-03 klockan 20:09. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
[QUOTE=olle;533108]Toppsport i Bollnäs i dagarna två med fokus på kallbloden.
V64-6 Järvsö Blomster är nog rätt storfavorit med lopp i kroppen och när det är aviserat bike för första gången. Mofaksan känns annars spelvärd. Verkar som den matchats för detta hela året. Långben åter i vagnen (fel i programmet) och skoryck. Riktigt preparelopp sist. Järvsöblomster har gått med bike en gång tidigare (momarken enligt intervju med Persson på lajven). Personligen går jag all in på Mofaksan då jag tycker den är tuffare häst mot häst och med maxad utrustning är den given att gå på med tanke på hur stor favorit Järvsöblomster är. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
VINNARE
Inlämnat: 2017-07-03, 20:08 Bollnäs Lopp 6 Måndag 2017-07-03 Start: 20:09 Kostnad: 317,00 kr Vadet gäller startnummer 1 Edelsa 1 x 317,00 kr = 317,00 kr. Totalt: 317,00 kr. Rättningskod: HTV ZHF CNN
|
|
|
|
|
#56 |
|
Fint! Ett till möjligt spikbud som vann. Gav den till brorsan som körde spik på V4.
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banned
|
Du dubblar pengar idag. Inget fel i det! Bra jobbat!
Själv har jag väl inte haft någon spelkänsla idag så jag avstår. En lite chans DD måste jag ju ändå lägga in Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
#58 |
|
VINNARE
Inlämnat: 2017-07-03, 20:20 Rättvik Lopp 5 Måndag 2017-07-03 Start: 20:20 Kostnad: 282,00 kr Vadet gäller startnummer 2 Blytung Am 1 x 282,00 kr = 282,00 kr. Totalt: 282,00 kr. Rättningskod: MPN THK DNX
|
|
|
|
#59 |
|
Pihlström intervjuas i atg live. Inför loppet sist i Boden var han övertygad om att barfota runt om skulle ge jätteeffekt på Laquer And Lace. Nu säger han att den blev enormt försämrad barfota. Han skulle kunnat få ett toppjobb som försäljare
lenninen (+3) |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Banned
|
Lyssnar du verkligen på den Karln? Jag trodde redan alla fattat att vad som kommer ut är bara crap. Jag har ett filter i huvudet för sådana personer. Det ser till att det går in i ena örat och lika fort ut ur det andra utan att passer kontoret.
Senast redigerad av The_One den 2017-07-03 klockan 20:26. |
|
|
|
|
|
|