Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-26, 20:47   #106
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är en jobbig resa på V86. En lång väg att vandra med många fallgropar innan man är i mål. Bara att ta nya tag. Ser knepigt ut på Åby i morgon.
Håller med dig! Det är bara att i flera månader nu. Säkert sex månader har man ett fel på allt.. Blir alltid tröstpris.. Aldrig att de löser sig hela vägen.. sån snuskig oflyt. Har alltså alla hästar i sista... ALLA?! ALLT som krävdes var att Janne skulle hålla sig nykter... Han kör i tredje spår när han kan gå ner i andra spår efter några hundra meter. Han lyckas köra galopp med en häst som har varit helt överlägsen. Klart som fan Örjan vinner.. Klart de skiter sig på en så stor favorit. O hela kvällen har jag nojjat för favoriten
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 20:48   #107
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Fyra sjuor kan det bli som bäst om Orlando vinner sista.
Känslan är att det blir svårt med två utrustningsmässigt maxade hästar innanför (1,5). Var kass sist i Åmål och var väl ingen vidare klass på loppen den vann före det.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 20:48   #108
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Varför köra på i tredje... Klart den inte kan ett piss från start. Men men. Man är sjukt grinig nu...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 20:49   #109
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Håller med dig! Det är bara att i flera månader nu. Säkert sex månader har man ett fel på allt.. Blir alltid tröstpris.. Aldrig att de löser sig hela vägen.. sån snuskig oflyt. Har alltså alla hästar i sista... ALLA?! ALLT som krävdes var att Janne skulle hålla sig nykter... Han kör i tredje spår när han kan gå ner i andra spår efter några hundra meter. Han lyckas köra galopp med en häst som har varit helt överlägsen. Klart som fan Örjan vinner.. Klart de skiter sig på en så stor favorit. O hela kvällen har jag nojjat för favoriten
Håll tummarna för att ingen av de betrodda vinner sista och det kan bli en hyfsad slant i alla fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 20:57   #110
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Känslan är att det blir svårt med två utrustningsmässigt maxade hästar innanför (1,5). Var kass sist i Åmål och var väl ingen vidare klass på loppen den vann före det.
Så jävla surt att torska tre åttor på Tand Krafts galopp.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 20:58   #111
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Så jävla surt att torska tre åttor på Tand Krafts galopp.
6an var riktigt bra. Ja det var surt. Speciellt när andrahandaren vinner det lopp man åker i.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 20:59   #112
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Kör Bergh på 5an i förstasväng?
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 20:59   #113
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
En chans att få en liten slant tillbaka men likaväl som jag är nöjd med Örjans vinst nyss så är jag rädd att just han spräcker min DD med barfota Tweener.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-07-26, 21:19
Östersund
Onsdag 2017-07-26
Start: 21:27
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Järvsö Pegasus
2: 1, 5, 6

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: HTT STP BRC
171 kr i vinst .Löjligt men ännu löjligare är i mina ögon Tomas Pettersson.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 21:03   #114
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Såg att jag missat Järvsö Pegasus i nästa på 6 hästar. Så den vinner antagligen. Så går det när man är stressad och lägger raden på mobilen
När man äntligen är helt rätt på det och ska dra in semesterpengar så klantar man bort alla rätt helt på egen hand
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 21:06   #115
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57035
Standard

V5 gav 1500 spänn hos atg . Samma lopp hos legolas gav 7300 på femmorna och 300 på fyrorna. 3 ggr så hög insats men minst 6 ggr så mycket i vinst. Mer med ett stort system med många fyror.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 21:15   #116
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
V5 gav 1500 spänn hos atg . Samma lopp hos legolas gav 7300 på femmorna och 300 på fyrorna. 3 ggr så hög insats men minst 6 ggr så mycket i vinst. Mer med ett stort system med många fyror.
Jobbar du på Legolas?

Ser inte varför du annars skulle rabbla så mycket om Legolas om du inte är anställd där. Vad har du själv att vinna på det? Det blir ju bara tjatigt i längden.

Vi har ju förstått för längesen av dina inlägg att Legolas kan ge bättre betalt.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 21:19   #117
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Jobbar du på Legolas?

Ser inte varför du annars skulle rabbla så mycket om Legolas om du inte är anställd där. Vad har du själv att vinna på det? Det blir ju bara tjatigt i längden.

Vi har ju förstått för längesen av dina inlägg att Legolas kan ge bättre betalt.
Alla som läst Olle vet att han alltid är enormt påläst. Men framför allt letar fördelar och odds överallt.

Din kommentar är så onödig. Olle skriver alltid vart de är bäst odds och jämför olika sidor. Det är inget nytt. Jag vet inte varför du ska störa dig..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
levin1891 (+50)
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 21:23   #118
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Alla som läst Olle vet att han alltid är enormt påläst. Men framför allt letar fördelar och odds överallt.

Din kommentar är så onödig. Olle skriver alltid vart de är bäst odds och jämför olika sidor. Det är inget nytt. Jag vet inte varför du ska störa dig..
Tycker han skriver onödigt mycket om Legolas. Det finns ingen anledning att göra det längre eftersom de flesta som hänger i forumet har fattat för längesen att Legolas kan ge bra/bättre betalt.

För mig är Legolas ett parasitbolag, är det då konstigt att jag stör mig? Varför inte posta allt snack om Legolas i Legolas tråden så slipper jag eller någon annan att "störa" oss.

edit: Att Olle är påläst har inget med saken att göra, det är inte det jag pratar om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+4)

Senast redigerad av Cyran den 2017-07-26 klockan 21:27.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 21:25   #119
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7937
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Alla som läst Olle vet att han alltid är enormt påläst. Men framför allt letar fördelar och odds överallt.

Din kommentar är så onödig. Olle skriver alltid vart de är bäst odds och jämför olika sidor. Det är inget nytt. Jag vet inte varför du ska störa dig..
Att Olle är påläst om loppen håller jag helt med om. Men självklart stör det många när han propagerar för ett parasitbolag som inte bidrar med ett öre till den sport de utnyttjar för sina spel. Vi är många som vill ha högklassig travsport i Sverige även i framtiden. Det får vi INTE om parasiter som Legolas tillåts breda ut sej. Där borde Olle läsa på lika väl som han läser på loppinfon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+4)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-26, 21:34   #120
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Tycker han skriver onödigt mycket om Legolas. Det finns ingen anledning att göra det längre eftersom de flesta som hänger i forumet har fattat för längesen att Legolas kan ge bra/bättre betalt.

För mig är Legolas ett parasitbolag, är det då konstigt att jag stör mig? Varför inte posta allt snack om Legolas i Legolas tråden så slipper jag eller någon annan att "störa" oss.

edit: Att Olle är påläst har inget med saken att göra, det är inte det jag pratar om.
Är inte påläst kring detta bolag. Så där ber jag om ursäkt. Ni har säkert helt rätt angående bolaget i sig.. Men är inte alla bolag "parasiter"? Tycker personligen att atg är ganska illa också. Att sporten isig lever på oss spelare tycker jag är skit illa. Tänk om andra sporter skulle vara så haha..

Never the less! Ni har säkert helt rätt. Jag är bara jävligt grinig just nu gällande travet.
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td