Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-27, 09:50   #1
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

V64 Åby 27/7


Hyfsade race på Åby i kväll och jag är givetvis på plats

I V64-2 blir det en chanspeng och streck på 9 Je Reve D' Amour med dansken Christian Nissen. Tippas sist i programmet men kusken har 20 i segerprocent under 2017.

I V64-3 luktar det spets och slut för 6 Ontheway Diamant.

I V64-5 Spets och slut 5 Västerboonthenews? Kraftigt kuskplus dock på 4 Magiccarpetride US.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 10:16   #2
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Kraftigt kuskplus med Peter Ingves bakom Magiccarpetride kanske var att ta i. Ingves vann senast i Sverige för 44 starter sedan.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 12:46   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Det varnas tyvärr för regn och åska i kväll så bäst att ligga lågt till man vet hur det blir. Åbys bana brukar inte bli så rolig vid regn.

Det roliga draget måste vara Ragazzo Da Sopra i avd 6 om man läst Björn Goops krönika i Aftonbladet igår. Han varnar kraftigt för den där och berättar att man ska rycka alla skor ffg idag. Dock står det i historiken att den gick så förra året en gång . Sådan info på en 4 procentare just nu känns kul.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 13:23   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Jag ska till Grönan ikväll och se Alice Cooper (för 15:e gången sedan 1975), så det blir tidig inlämning. Spikar blir:

O.M. Don't Cry. 20 m att ta in på favoriten, men förhoppningsvis så har den här mer hårdhet och kanske släpper Jakobsson då det finns open strech.

Ontheway Diamant. S&S.

Spring Erom. Västerboonthenews lär köras i spets med Harry i rygg. Christoffer får köra upp i dödens och krossa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 13:50   #5
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Ontheway Diamant struken! :( Nån som vet varför? Tråkigt när man hade en så säker spik..

edit: Kanske det kommande regnet som oroar? Kanske inte vill ta några chanser med en så bra häst om banan blir kass.

Senast redigerad av Cyran den 2017-07-27 klockan 13:54.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 15:06   #6
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Blir nog stålar för den som hittar rätt rad och man måste nog chansa lite samt mycket tur om man ska vinna förmodligen idag. En stor stjärna föll både gott o ont, beror väl hur man ser det.

Avd 1 känns halvöppen. 1 chansar jag bort pga vilat ett tag och kusken aldrig gillat direkt. Plockar med 5 som kliver ner i klass o kusk som jag gillar. Dock kan spåret fela. 6 kapabel häst om den står på sina ben o springspår. 8 med kim kan dyka upp och 9 som Goop låter rätt nöjd med, men tillägg och favorit med Sveriges mest överskattade kusk blir sällan spik i min bok. 3 o 7 åker med som c-hästar..

Avd 2 Står nog mellan två. 2-3, men tar ställning o spikar 2. Har form, kan ta spets och körspö. Kungen får vi hoppas galopperar igen... Annars dyrt lopp förmodligen..

Avd 3 Vart allas fina spik borttagen. Vågar inte spika här. öppet lopp. Lär väl vara här som allt avgörs. Den som hittar hästen med lite streck sitter väl med pengar sen på kontot o kan gardera i andra lopp för billig peng. Men 4 5 7 8 10 åker med på min lapp. Väl medveten om att jag förmodligen garderat ut mig.. 2 ev c-häst

Avd 4 inte lätt heller, massa 3-åringar som kan skutta runt när som helst. tar 1 2 3 4 5 låser där och går vidare

Avd 5 svårt lopp igen.. 1 4 5 10. 8 hade kommit med om det var framspår.

Avd 6 chansspik nr 15. Stark häst som gillar distansen och långt lopp då spelar spåret mindre roll. 8 % som hittat.. Hoppas den håller sig på benen.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 15:09   #7
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Blir nog stålar för den som hittar rätt rad och man måste nog chansa lite samt mycket tur om man ska vinna förmodligen idag. En stor stjärna föll både gott o ont, beror väl hur man ser det.

Avd 1 känns halvöppen. 1 chansar jag bort pga vilat ett tag och kusken aldrig gillat direkt. Plockar med 5 som kliver ner i klass o kusk som jag gillar. Dock kan spåret fela. 6 kapabel häst om den står på sina ben o springspår. 8 med kim kan dyka upp och 9 som Goop låter rätt nöjd med, men tillägg och favorit med Sveriges mest överskattade kusk blir sällan spik i min bok. 3 o 7 åker med som c-hästar..

Avd 2 Står nog mellan två. 2-3, men tar ställning o spikar 2. Har form, kan ta spets och körspö. Kungen får vi hoppas galopperar igen... Annars dyrt lopp förmodligen..

Avd 3 Vart allas fina spik borttagen. Vågar inte spika här. öppet lopp. Lär väl vara här som allt avgörs. Den som hittar hästen med lite streck sitter väl med pengar sen på kontot o kan gardera i andra lopp för billig peng. Men 4 5 7 8 10 åker med på min lapp. Väl medveten om att jag förmodligen garderat ut mig.. 2 ev c-häst

Avd 4 inte lätt heller, massa 3-åringar som kan skutta runt när som helst. tar 1 2 3 4 5 låser där och går vidare

Avd 5 svårt lopp igen.. 1 4 5 10. 8 hade kommit med om det var framspår.

Avd 6 chansspik nr 15. Stark häst som gillar distansen och långt lopp då spelar spåret mindre roll. 8 % som hittat.. Hoppas den håller sig på benen.

Avd2: springspår på 6? Titta igenom loppet en gång till innan du lämnar in
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 15:10   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Jaha, satte Makera som första reserv, så då är den min spik i tredje loppet. Makera vinner inte så ofta, men bör ha en hygglig chans. Det är tian som känns värst emot.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 15:25   #9
 
DonDrapers avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 85
Sharp$: 2513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jaha, satte Makera som första reserv, så då är den min spik i tredje loppet. Makera vinner inte så ofta, men bör ha en hygglig chans. Det är tian som känns värst emot.
Tyckte Makera var klar andrahäst. Funderar själv på att spika.
DonDraper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 15:41   #10
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Ontheway Diamant struken! :( Nån som vet varför? Tråkigt när man hade en så säker spik..

edit: Kanske det kommande regnet som oroar? Kanske inte vill ta några chanser med en så bra häst om banan blir kass.
https://www.travsport.se/hast/visa/7...ultat?source=S
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 15:45   #11
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jaha, satte Makera som första reserv, så då är den min spik i tredje loppet. Makera vinner inte så ofta, men bör ha en hygglig chans. Det är tian som känns värst emot.
Blir till att ha is i magen för insatsprocenten här.
Tycker inte nr 10 vinner 6 av 10 lopp här, så den är kraftigt överstreckad även fast det inte syns tydligt i strecklistan!
Tror pJU med lonely nu som blivit nedstruken 2 spår är en spännande skräll att ha med nu när det krävdes lite gardering i den avdelningen
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 16:28   #12
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Blir nog stålar för den som hittar rätt rad och man måste nog chansa lite samt mycket tur om man ska vinna förmodligen idag. En stor stjärna föll både gott o ont, beror väl hur man ser det.

Avd 1 känns halvöppen. 1 chansar jag bort pga vilat ett tag och kusken aldrig gillat direkt. Plockar med 5 som kliver ner i klass o kusk som jag gillar. Dock kan spåret fela. 6 kapabel häst om den står på sina ben o springspår. 8 med kim kan dyka upp och 9 som Goop låter rätt nöjd med, men tillägg och favorit med Sveriges mest överskattade kusk blir sällan spik i min bok. 3 o 7 åker med som c-hästar..

Avd 2 Står nog mellan två. 2-3, men tar ställning o spikar 2. Har form, kan ta spets och körspö. Kungen får vi hoppas galopperar igen... Annars dyrt lopp förmodligen..

Avd 3 Vart allas fina spik borttagen. Vågar inte spika här. öppet lopp. Lär väl vara här som allt avgörs. Den som hittar hästen med lite streck sitter väl med pengar sen på kontot o kan gardera i andra lopp för billig peng. Men 4 5 7 8 10 åker med på min lapp. Väl medveten om att jag förmodligen garderat ut mig.. 2 ev c-häst

Avd 4 inte lätt heller, massa 3-åringar som kan skutta runt när som helst. tar 1 2 3 4 5 låser där och går vidare

Avd 5 svårt lopp igen.. 1 4 5 10. 8 hade kommit med om det var framspår.

Avd 6 chansspik nr 15. Stark häst som gillar distansen och långt lopp då spelar spåret mindre roll. 8 % som hittat.. Hoppas den håller sig på benen.
Ja alla har vi våra egna åsikter, men förstår jag dig rätt när du anser att Björn Goop är Sveriges mest överskattade kusk? Hade varit väldigt intressant med en motivering då jag är av helt motsatt åsikt.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 17:05   #13
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Dagens lukt och vinnarspel blir på 2 Ingemar Palema med MTG - till ca 3 ggr steken

Senaste rapport from home team - pekar på vinst i kväll! Vi siktar på dubblering
av den lilla pensionen....

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 17:20   #14
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Oj - det är då inte ofta han sticker fram näsan sådär - den där Kyodai...

hmm... kanske kan ligga nåt i det - och mat på bordet?!

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-27, 17:20   #15
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

V64
Inlämnat: 2017-07-27, 18:11
Åby
Torsdag 2017-07-27
Start: 19:25
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5 (9, 6)
2: 4, 5 (2, 3)
3: 1, 2, 5 (10, 4)
4: 1 Cuba Libre Ice (4, 3)
5: 1 Harry Haythrow (5, 8)
6: 6, 10, 11, 13 (9, 15)

3x2x3x1x1x4 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod:

Jag kör med två spets och slut spikar

Dragen:
Equi Brodda
Pharkphumchai
Kendra Silvio
Amphibian Madness


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td