Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-19, 13:18   #1
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Stenströmmer tappat många hästar...


Hörde ryktet. Obs ryktet! Att han behandlat ägare dåligt.

Bara ca 30 hästar kvar. Minns själv ej när hans hästar vann senast.

Vad har hänt??? Nån som vet? Jag vet inte alltså säkert

En rolig länk oxå dok gammal

https://youtu.be/Urzl2zMdY_w
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-19, 14:32   #2
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 36
Sharp$: 287
Standard

Enda jag hört från diverse ägare är att hästarna är skadade. Aldrig hört att han ska ha behandlat ägarna dåligt.
Tobnil89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-19, 17:03   #3
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2212
Standard

Massitj var halt på två ben då han kom till Goop från Stenströmer.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 08:13   #4
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Det är svårt för tränarna i mellanskiktet. Man får fram några stjärnhästar, och plötsligt vill "alla" sätta häst i träning där. Sedan går stjärnhästarna i pension, eller försvinner utomlands, och så är glansen borta. Får man sedan lite skit i stallet så det man har kvar inte presterar, så är man snart på skuggsidan.

Jag har fått för mig att Stenströmmer är en skicklig hästkarl som tar hand om sina djur. Han har dessutom en rätt hög integritet och vet att sätta värde på sitt kunnande och arbete. Jag är övertygad om att han vänder på det här.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-20, 14:49   #5
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 3
Sharp$: 7
Standard

Finns ju anledningar till varför hästägare flyttar hästar hos Stenströmer och det är inte bara för att dom är gamla och inte duger. Utan mycket är för att han inte kör med ärliga kort bl.a. Myglar med fakturor, Myglar med hästars status, Arrogant mot hästägare som ifrågasätter, Hästar som lämnar är i dåligt skick. Mvh En som haft hästar där.
Svensken2017 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 16:11   #6
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Någon ägare ville flytta en häst. Dååååå kan du ta med dig alla blev svaret.
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 16:49   #7
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 3
Sharp$: 7
Standard

tornado: Det var Your Highness ägare som ville prova henne i Frankrike och då slängde Stenströmer ut deras 3 andra bra hästar också Bl.a. Executive Caviar ca 2.5 miljoner på kontot efter 16 starter och det skröt han om i media Aftonbladet/Expressen Bl.a.
Svensken2017 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 16:58   #8
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Det är allvarliga anklagelser du kommer med var har du för källa till de uppgifterna. Jag tycker ingenting s länge jag inte har det bekräftat. Rykten och illasinnade uppgifter får andra hålla på med
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-21, 19:42   #9
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 3
Sharp$: 7
Standard

joppe59: Bara googla på detta (Ulf Stenströmer: "Mer eller mindre chockad") så kommer du till en länk på Expressen så ser du hur det gick till med Your Highness och hennes 3 kompisar som Stenströmer kastade ut 2015. Tyvärr så gick det inte att lägga till länken men Googla på (Ulf Stenströmer: "Mer eller mindre chockad") se ser du.
Svensken2017 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td