Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-14, 08:58   #1
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Vintermeeting Vincennes 2017/2018


Nån som har tillgång till en överskådlig vy över b-loppen samt andra stora lopp under vintern. Ska man kolla på letrot.com blir det ett jäkla klickande vad jag kan se.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-12, 09:06   #2
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Jaha 1 vecka till första b-loppet. Nuncio ska inte ner än om jag förstod Tarzan rätt igår i nån intervju. Han är ju dock hyfsat kryptisk i snacket. Nån som vet vilka svenskar som är aktuella för start? Har själv följt travet ganska sparsmakat på slutet.

Vad det gäller Nuncio så tycker jag det skulle va intressant att höra vad Melander anser om den franska voltstarten? Varför har han inte testat Nuncio i nåt Voltstartslopp över lite längre distans här hemma? Visst Svensk och fransk voltstart är som natt och dag men i alla fall med den likheten att han får snurra lite bland hästar på tävlingsbana. Nån som hört nåt från Tarzan angående detta?

Vem ska köra? Hade ju varit häftigt med Tarzan själv i sulkyn. Örjan kanske är upptagen om Propulsion ska starta?

Nu Drar vi igång frankrikesurret!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td