Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-26, 11:43   #1
p3o
 
p3os avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 142
Angry

ATG:s livetjänst och filinlämning


Varit missnöjd med ATG:s livetjänst ett tag pga de ofta väntar till sista minuten att presentera värmningsgenomgången samtidigt som de infört stopp för att skicka in filer innehållande rader med för lågt genomsnittligt värde för nära spelstart.

Skickade därför ett mail till ATG:s kundtjänst för en månad sen där jag påtalar dessa missförhållande men har fortfarande inte fått svar eller bekräftelse på att de ens läst mitt mail vilket är upprörande minst sagt.

Vad tycker Ni andra?
p3o är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 13:17   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 114
Sharp$: 1155
Standard

Dåligt att dom inte svarar men läskvitto brukar alltid komma och oftast även svar. Jag har protesterat mot att man inte sen kväll eller natt inte ens kan markera hästar till nästa dag. Då måste man gå till gamla sajten ( som var mycket bättre ) Det har dom inte svarat på...
Windorf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 13:38   #3
p3o
 
p3os avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 142
Standard

Att de vill spara på datorresurser genom att begränsa åtkomst på kväll/natt är en klen ursäkt om man ser på hur mycket mer inkomster ATG fått de sista åren genom travets ökade popularitet, är väl inte mer än rätt att de investerar en del av vinsten genom att förbättra villkoren för spelarna?

Statliga monopol
p3o är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td