Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-13, 18:15   #181
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lou Visa inlägg
Ja, tråkig omgång. För mycket galopper för mig smak. Vinner inte Mack Dragan sista hoppar jag ut genom fönstret.
Mack Dragan hoppade också. Hoppas du bor på nedre våningen och öppnade fönstret först.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-13, 18:16   #182
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 179
Sharp$: 57156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Och vi fortsätter att spela som vanligt i landet lagom
Precis. Det pratas bara om att 20 miljoner extra finns i jackpot nästa lördag. Inget om att dagens V75 spelare förlorade 50 miljoner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-13, 18:27   #183
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Precis. Det pratas bara om att 20 miljoner extra finns i jackpot nästa lördag. Inget om att dagens V75 spelare förlorade 50 miljoner.
Köper Rune ATG så tror jag att han ändrar detta direkt, 120 - 125% i återbetalning
kommer att locka många nya travspelare.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-13, 18:40   #184
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 179
Sharp$: 57156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Köper Rune ATG så tror jag att han ändrar detta direkt, 120 - 125% i återbetalning
kommer att locka många nya travspelare.

Mvh Uffe
Legolas bet gick nettoplus idag både på P76 och pick 2.

Ca 5000 kr tjänade spelbolaget på P76 och ca 300 kr på pick 2 spelet.

Däremot förlorade dom ett antal tusen på winner spelet så totalt blev det nog ingen vinst idag heller.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 07:30   #185
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Kommer inte glömma det här doob

Folk är dyngraka eller inkompetenta! Mycket gap om 7 Global United men Kim är för oskicklig att vinna över kort från bricka 7! KAN ha Fru Fortuna på sin sida och slinka ner vilket hon behöver men matjord i fickan finns i massor hos den här tösen och "experterna" tror att hon är skicklig och ylar "komet"!! Jösses... Över tid kommer dom att förstå att hon är medioker.... Jag streckar på....
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 16:26   #186
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Var får du allt ifrån? Kollade inte på intervjun innan start för jag kände ekipagen sedan tidigare och visste därav hur det skulle bli kört. Lyssnade av den nu och det SKRIKER JU rygg ledaren om allt han säger! Man får ju ha noll koll på trav för att tolka det där som mer än ca 1% chans att det kommer köras i ledning förutsatt att Västerbo laddas normalt (vilket väl är iaf 95% säkert även om Örjan är Örjan). Herregud...
V75 mixen
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td