Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-07, 12:11   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

V75 Jägersro 13 januari


Kompletteringslistorna klara.

V75-1

Grymt fint klass 1 försök för att vara i januari. Ole Rols lär tappa enormt i spelvärde nu efter de två senaste insatserna. Gomez vore gynnad av framspår. Toddler gjorde en grym comeback senast och skrev redan då V75 nästa. Lövgren har med två kanoner . Up to th Chapel färsk V75 vinst och Batman godiva riktigt fin i V86 lopp i onsdags.

V75-2

Erwin måste vara ett spikbud. Grymt fint intryck vid V75 vinsten senast.

V75-3

Finns väl två som kam vinna. Västetboonthenews spets och slut om Oasis Bi (med helt annat CV) ska ha lopp i kroppen bara inför Frankrike. Dreams Take Time väldigt gynnad av barfotaförbudet men nja.

V75-4

Rätt fint stolopp. Dorinda tänkte jag direkt när jag såg listan. Lopp i kroppen nu. Vann förra veckan i comebacken mot skräpmotstånd. Motbud Julia Af Solnäs 20 m efter. Ingen koll just nu på Lindhardts Lesperanza, men med över 3000 startpoäng måste den vara intressant.

V75-5

Ett lopp med flera bra ston men också flera utfyllnadshästar. Darling Hornline infriade som storfavorit på V86 i onsdags. Kash Brodda räckte inte i stoeliten annandag jul men när banan var som den var då kan man inte göra någon värdering baserat på det. Nancy Anerica vann i Ålborg sist spelad till 12 för 10. Njä. Hon är väl en barfotahäst.

V75-6

Spelvänlig silverdivision. Dags för Jairo igen. Master Crowe väldigt bra. Puro låg otroligt lågt sist . Mer uppåt nu? Clemenza Am har inte startat i Sverige sedan V75 på Årjäng i somras . Då brons. Bäst barfota har jag för mig.

V75-7

Det bästa till sist. Grym bronsdivision. Får Mack Dragan framspår lär biken åka på igen. Qahar QC tillbaka på Jägersro. Då lär i alla fall inte spetshästen få bluffa bort loppet. Juan toppform och imponerat på V75 två gånger i rad nu. Kan nämna fler här.

Sammanfattningsvis måste man säga att det är en fantastisk V75a Jägersro fått till så här i början av januari.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5), mackpeter (+5), Gorgonzolastank (+7), Heppson (+2), Frasse77 (+5), michael (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-07, 18:12   #2
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1495
Standard

Mack Dragan fick spår 1. Klarar han att hålla ledningen därifrån ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-07, 18:14   #3
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Man skulle nästan kunna säga att klass 1-försöket är årets bästa!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-07, 18:55   #4
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

En trav amatörs tankar inför lördagens spel....

Avd 1.

Njaaa...ska han vinna igen, 2 Olle Rolls och ska 8 Platon Face bli instängd igen...
Men dom ska med på kupongen...
3 Defy Anything är för mig ett kanske..
4 UptotheChapel med Örjan är given tycker jag...
5 Count Respont med Pewter Untersteiner
men jag tror att 6 Gomez vinner med Kevin Oscarsson, om inte 8 Platon Face hittar ut någonstans

Avd 2

Spik på 1 Erwin kort och gott

Avd 3
Ska man ta en rövare och ta alla hästarna....
Annars ska väl 1 Oasis Bi vara den som vinner....men, 7 Västerbonnthenews med Örjan kommer kanske med mulen på mållinjen.
Ska det skrälla så är det väl Ludde med 4 Radieux som tok kör....

Avd 4

Stolopp.....Hmmmm..
14 Julia af Solnäs med Peter Untersteiner bör vara långt framme tycker jag.
Men jag är lite svag för Uhrberg på Jägers, så jag får ta med 12 Kendra Silvio
3 Flicka Kloster en kanske häst
6 Dorind med Dream team Örjan och Daniel
7 Gaya di Quattro hemma häst och 15 Leseranza bara för att det är Peter Ingves och ett skumt namn




Avd 5

Här vill jag spika 5 Darling Hornline men tvekar...
2 Nancy America ska väl vara snabb ut...men hur kör Flemming denna gången...han gjorde bort sig på v 86 tror jag det var...
3 Markera har det snackats om de senaste veckorna.
8 Silver Annie är det nu eller är det fel spår.
11 Kash Brodda..ska hon börja rada upp segrarna igen...


Avd 6
Mina favoriter räcker väl inte här, 8 Hank von Hålerryd och 11 Västerbo Exact.
Klurigt lopp...
Spår 1-5 kommer kanske att köra som attan och på upploppet kommer 12 Jairo tar dom allihop....om inte 4 Trinity Lux redan är i mål...


Avd 7

Jag gillar 9 Louie Brodde men...
Var inne på 1 Mack Dragan senast när han vann från bakspår.
Kanske 11 Qahar QC jagar i fatt honom och vinner, och vad gör Ludde med 4 Pharaon Face....är han med på sista långsidan så kanske han trampar gasen i botten och kör..
8 Juan med Peter Ingves får man inte glömma.
6 Niki Flax men Örjan...Hmmm..kanske det klaffar nu

Många kluriga lopp tycker jag i denna omgången..
och jag tar inte med Veijo Heiskanen igen....kanske han vinner nått lopp denna gången....
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-07, 19:43   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Biken lär åka på nu på Mack Dragan från spår 1. Men blufflopp i spets blir det knappast.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-08, 09:49   #6
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Pajas Face i avd 6 är intressant.
Har gjort fina lopp nu på senaste
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-08, 23:58   #7
lou
 
lous avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 129
Sharp$: 255
Standard

Dunderomgång!
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-09, 14:39   #8
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Tidiga tankar:
Gomez nu 13% lär nog stiga, spets tro?

Kash Brodda - bra häst för klassen, spåret är oddshöjande!?

Jairo - bra varje gång men läget är som det är...

Trot Kronos är en rejäl travare hur är formen?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-09, 17:52   #9
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 114
Sharp$: 3707
Standard

--EEh, Travrondens nya grej V75 på 75 sekunder va vad det?
I grunden en bra försök, men att rabbla upp 7 tilltänkta favoriter ger väl ingenting utom möjligen för rena nybörjare.
7 möjliga skrällar hade väl varit bättre!!
/N
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-10, 22:32   #10
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Lite tankar:

avd1
Gomez mot packet?

Gomez tar spets "tror" jag och Kevin trodde på bra segerchans. Favoriten blir ingves och Rols men den har fått mycket pengar på sig på kort tid och känns bara som en av flera tänkbara. Vill varna för bl.a Defy Anything som inte trivdes på banan senast (glöm) flemming tror hans häst matchar dessa och tror på en vettig platschans. Batman Godiva får en fin resa på innern och med lucka i tid så.... Toddler vann enkelt senast när han forcerades till spets, hamnar nu? Platon Face är mer stark men frågan är vart man hamnar och är distansen kanske för kort? Count Response vann trots "100" meters tillägg senast om felfri skall den passas!

avd2.
Erwin spårar runt om eller blir läget en fälla?

Erwin är snabb ut och tar ledningen, toppchans givetvis men tok för stor och draget får loppet? Waffle 10% vem vill ha Örjan i rygg? Spik alt 1 eller lås med nr 2.

avd3.
Genrepar inför PDA - Perfekt läge för spets ut och slut!

Oasis bi till spets vad händer sen? bra chans att spåra runt om och Kim kör i flytet för dagen, 7 segrar på 20 starter är ett bra facit. Bakom är det öppnare, Nappa Scar kan öppna och Dreams take time är nog mest gynnad av förbudet av barfota, alt spik på 1 eller lås med 3-5-7?


avd4.
Bästa hästen - har springspår på tillägg och kommer ikapp ganska billigt?

14 Julia af Solnäs var enormt bra senast vid segern, om felfri så är det toppchans på nytt, bästa hästen avgör i tid? bakom är det i förstahand nr 6 om spets sedan varnar jag för nr 15 som har 3000 poäng och nr 2 som får ett fint lopp..


avd5.
Nancy America blir tuff att slå om hon tävlar på sin nivå..

Nancy har en fin uppgift på pappret om hon fixar att gå med skor på hovarna lika bra som med barfota runt om. Spets och slut? bakom vill jag bl.a varna för Makera som det har skrikits om på slutet och idag kanske det blir dags? 3%


avd6.
Rivigt sprinterlopp! längst ut kommer J-A-I-R-0.......!

Omgångens stora fynd i detta riviga sprinterlopp ger jag till Jairo som blåser ner dessa med klaff utmed vägen. Gillade intrycket senast och även gångerna innan tror den kan tjäna fina pengar i år.

avd7.
Helena Burman har bra snurr i stallet - Bedövaren the true F städar rent i kuponghögen

Passa the The True F som höll bra efter tufft slutvarv senast, Dragster vann. Kan
öppna, men får svårt att spetsa intialt? kanske rygg ledaren? passa även Nicky Flax som var lite väl blek senast men kan bättre och om en bra dag är han med på fotot även här. Trott Kronos står perfekt inne, Qahar verkar ha hittat stilen, går från klarhet till klarhet. Juan är bra för dagen och kommer sista 600 med en rökare? Staro Ivy League är också kraftigt på gång...


Två utgångsrader:

avd1. 1-2-3-6
avd2. 1 Erwin
avd3. 1-3-5-7
avd4. 14 Julia of solnäs
avd5. 1-2-3-5-6-8-11-12
avd6. 12 Jairo
avd7. 2-6
= 128 kr

avd1. 2-3-5-7-8
avd2. 1-2
avd3. 1 Oasis Bi
avd4. 2-6-14-15
avd5. 2 Nancy America
avd6. 12 Jairo
avd7. 1-2-6-7-8-10-11
= 140 kr

Omgångens roligaste spik:
Jairo avd6 (11%)


God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), oggeb (+5)

Senast redigerad av Klanke den 2018-01-11 klockan 13:44.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-11, 06:49   #11
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard


Senast redigerad av kire1111 den 2018-01-11 klockan 15:52.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-12, 11:11   #12
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Om det inte är deluxe preparé för Oasis Bi så är det ett skämt att han är andrahandare från spets på spetsbanan numero uno i Sverige - Jägersro. Han har väl inte gjort annat än mött världseliten de senaste 2 åren. Nu möter han en häst, Västerboonthenews, som gjort vadå? Torskat mot Dante Boko två möten i rad och vunnit bleka gulddivisioner.. pinsam favorit från spår 6 - såvida inte Oasis tänker köra loppet som ett hårdare jobb, då är det såklart rätt. Men man måste förutsätta att man tänker tävla om man ställer upp på V7.

Hatar tränare som Stefan Hultman som kör ut överlägsna hästar på V7 och använder loppet som träningsform. Avskum...
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-12, 11:19   #13
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Lite tankar:

avd1
Gomez mot packet?

Gomez tar spets "tror" jag och Kevin trodde på bra segerchans. Favoriten blir ingves och Rols men den har fått mycket pengar på sig på kort tid och känns bara som en av flera tänkbara. Vill varna för bl.a Defy Anything som inte trivdes på banan senast (glöm) flemming tror hans häst matchar dessa och tror på en vettig platschans. Batman Godiva får en fin resa på innern och med lucka i tid så.... Toddler vann enkelt senast när han forcerades till spets, hamnar nu? Platon Face är mer stark men frågan är vart man hamnar och är distansen kanske för kort? Count Response vann trots "100" meters tillägg senast om felfri skall den passas!

avd2.
Erwin spårar runt om eller blir läget en fälla?

Erwin är snabb ut och tar ledningen, toppchans givetvis men tok för stor och draget får loppet? Waffle 10% vem vill ha Örjan i rygg? Spik alt 1 eller lås med nr 2.

avd3.
Genrepar inför PDA - Perfekt läge för spets ut och slut!

Oasis bi till spets vad händer sen? bra chans att spåra runt om och Kim kör i flytet för dagen, 7 segrar på 20 starter är ett bra facit. Bakom är det öppnare, Nappa Scar kan öppna och Dreams take time är nog mest gynnad av förbudet av barfota, alt spik på 1 eller lås med 3-5-7?


avd4.
Bästa hästen - har springspår på tillägg och kommer ikapp ganska billigt?

14 Julia af Solnäs var enormt bra senast vid segern, om felfri så är det toppchans på nytt, bästa hästen avgör i tid? bakom är det i förstahand nr 6 om spets sedan varnar jag för nr 15 som har 3000 poäng och nr 2 som får ett fint lopp..


avd5.
Nancy America blir tuff att slå om hon tävlar på sin nivå..

Nancy har en fin uppgift på pappret om hon fixar att gå med skor på hovarna lika bra som med barfota runt om. Spets och slut? bakom vill jag bl.a varna för Makera som det har skrikits om på slutet och idag kanske det blir dags? 3%


avd6.
Rivigt sprinterlopp! längst ut kommer J-A-I-R-0.......!

Omgångens stora fynd i detta riviga sprinterlopp ger jag till Jairo som blåser ner dessa med klaff utmed vägen. Gillade intrycket senast och även gångerna innan tror den kan tjäna fina pengar i år.

avd7.
Helena Burman har bra snurr i stallet - Bedövaren the true F städar rent i kuponghögen

Passa the The True F som höll bra efter tufft slutvarv senast, Dragster vann. Kan
öppna, men får svårt att spetsa intialt? kanske rygg ledaren? passa även Nicky Flax som var lite väl blek senast men kan bättre och om en bra dag är han med på fotot även här. Trott Kronos står perfekt inne, Qahar verkar ha hittat stilen, går från klarhet till klarhet. Juan är bra för dagen och kommer sista 600 med en rökare? Staro Ivy League är också kraftigt på gång...


Två utgångsrader:

avd1. 1-2-3-6
avd2. 1 Erwin
avd3. 1-3-5-7
avd4. 14 Julia of solnäs
avd5. 1-2-3-5-6-8-11-12
avd6. 12 Jairo
avd7. 2-6
= 128 kr

avd1. 2-3-5-7-8
avd2. 1-2
avd3. 1 Oasis Bi
avd4. 2-6-14-15
avd5. 2 Nancy America
avd6. 12 Jairo
avd7. 1-2-6-7-8-10-11
= 140 kr

Omgångens roligaste spik:
Jairo avd6 (11%)


God tur!
Håller med i det mesta. Skulle tom kunna lämna in raden som den är
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-12, 12:16   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1089
Standard

Kommer nog spika Mack Dragan, även om jag är orolig för Qahar.

Hade velat spik Augustus F. också men tror Örjan komma bråka invändigt.

Senast redigerad av trance_error den 2018-01-12 klockan 12:19.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-12, 14:15   #15
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22752
Standard

P. Andersson i TV sändning på lunchen ang. VON "straffspark med sittande målvakt", hahaha.
Då är det galopp på den iom han säger så.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td