Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-13, 18:23   #1
 
perre123s avatar
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 30
Sharp$: 389
Standard

Adrian Kolgjini har testats positivt för kokain


Jaha..tråkigt att höra som spelare såklart, men inte direkt överraskad ändå faktiskt.. ung & i paradise hotell sällskap
Vet inte om jag köper historien om "spetsad drink". Vad tror ni ?

Wiki:"I blodet kan spår av kokain finnas kvar i upp till åtta dagar."

Senast redigerad av perre123 den 2017-12-13 klockan 18:40.
perre123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 18:26   #2
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 319
Standard

överraskad?

Senast redigerad av Gotland den 2017-12-13 klockan 23:26. Anledning: Opassande kommentar om etnicitet
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 18:49   #3
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
överraskad?
Vad har det att göra med var hans föräldrar kommer ifrån?
Vet många svenska med som tar kokain. Tror dock inte han tar det ofta,
Tror mer att det är ett snedsteg.

Senast redigerad av Gotland den 2017-12-13 klockan 23:28. Anledning: Opassande kommentar i citerad text
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 18:49   #4
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Skyldig som fan! Ligger lite i hans grandiosa natur....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 20:06   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57016
Standard

Som spelare mycket värre när dom dopar hästarna. Hästarna springer i alla fall inte fortare för att Adrian har kokain i blodet. Han får ta sitt straff och komma igen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 20:22   #6
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Vi har gemensamma vänner.
Lustigt att de som är allra närmast honom satt dit honom.
Det räkna han nog inte med.
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 21:38   #7
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Självklart har det betydelse för oss spelare om en kusk knarkar. Det kan förklara en del av hans styrningar. Det verkade bättre idag, när Ludde själv körde.

Den mest namnkunnige kuskkokainisten är Joos Veerbeck.

Det är viktigt att inte påverkade kuskar riskerar hästarnas/ekipagens säkerhet med riskfyllda styrningar under loppen. Därför måste straffen bli mycket hårda. Att bli avstängd tre månader låter milt. Men jag kan inte bedöma hur mycket/länge han hållit på.

Det Lindvallen skriver om att hans närmaste satt dit honom väcker oro. Har han utsatts för utpressning om att vinna/inte vinna travlopp mot hot om offentliggörande? Den här typen av utpressning riskerar varje knarkare. Det är allvarligt för oss spelare. Det är omöjligt att bedöma om en häst galopperar medvetet eller ej. Och Luddehästarna galopperar väldigt ofta som storfavoriter.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 22:16   #8
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Lite rockstjärna över grabben. Dejtar en dokusåpabimbo och drar linor.

Tror han testat kola av ren nyfikenhet på nått kändisparty och inte tänkt på att det tar några dagar innan det försvinner ur kroppen. Shit happens.

Drar inga stora växlar av detta. Björn Borg och Mats Wilander testade också kokain på sin tid.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 22:18   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Självklart har det betydelse för oss spelare om en kusk knarkar. Det kan förklara en del av hans styrningar. Det verkade bättre idag, när Ludde själv körde.

Den mest namnkunnige kuskkokainisten är Joos Veerbeck.

Det är viktigt att inte påverkade kuskar riskerar hästarnas/ekipagens säkerhet med riskfyllda styrningar under loppen. Därför måste straffen bli mycket hårda. Att bli avstängd tre månader låter milt. Men jag kan inte bedöma hur mycket/länge han hållit på.

Det Lindvallen skriver om att hans närmaste satt dit honom väcker oro. Har han utsatts för utpressning om att vinna/inte vinna travlopp mot hot om offentliggörande? Den här typen av utpressning riskerar varje knarkare. Det är allvarligt för oss spelare. Det är omöjligt att bedöma om en häst galopperar medvetet eller ej. Och Luddehästarna galopperar väldigt ofta som storfavoriter.
Jag menade att medveten doping av hästar är rent fusk för att höja deras prestationer . Då blåser man även spelarna.

När det gäller Adrian K vet jag inte mer än vad som stått och man ska inte spekulera om sådant man inte vet i ett sådant ämne, men har väldigt svårt att se att en kusk skulle använda kokain med syfte att prestera bättre i sulkyn.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 22:32   #10
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag menade att medveten doping av hästar är rent fusk för att höja deras prestationer . Då blåser man även spelarna.

När det gäller Adrian K vet jag inte mer än vad som stått och man ska inte spekulera om sådant man inte vet i ett sådant ämne, men har väldigt svårt att se att en kusk skulle använda kokain med syfte att prestera bättre i sulkyn.
Man utsätter sig för risk för utpressning att vinna eller inte vinna. Om Adrian knarkar och förstör sin kropp är hans sak. Men om han utpressas att vinna eller inte vinna påverkar det oss som spelar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 22:41   #11
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Nu är man förvisso inte per automatik en knarkare för att man har använt kokain. Händer några gånger per år att kuskar inte blåser rent i alkotest utan att för den skull bli utpekade som alkoholister.

Man ska inte dra så stora växlar av detta. Han får ta sitt straff och komma igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shjuve9le (+1), yoozoo (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 06:36   #12
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Jag jobbar dagligen. Är jag arbetsnarkoman?

Livets frågor är svåra
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 08:20   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Man kan tro vad man vill, men vet man inte säkert så har man inte mandat för att döma honom.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 11:10   #14
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Nu vet vi inte vad som hänt. Men föddes inte igår dock, att skylla på massa saker gör bara saken värre. Alla gör vi fel o mindre smarta drag här i livet.. Men snedsteg blir ofta bättre när man stå för dem, ångrar och går vidare.. En sak vet jag ialf, ingen är felfri...
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 12:15   #15
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Låt han göra vad han vill, orka debattera om hans liv, är det ert problem????
Har ni inget annat för er?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shjuve9le (+20)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td