Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-08, 10:11   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 125
Sharp$: 2093
Standard

V4 Bjerke


Gick med i gruppen KLINK BANKER på FB.
Här kommer tips från sidan:
-------------------------------
V4/V5 BJERKE LUNSJ

JAN S HJØRNE

V41:7 MIRA PRAWO stormvarslet jeg for sist torsdag,avsluttet som en vinner nestegang ut i løp og det er i dag.Beste hesten i feltet med riktig rygger drahjelp,løpsopplegg vinner Dalen dette løpet.
V42:7 HILTON MOLANDER kan vel ikke få et bedre løp enn i dag,er en lørdagshest skal vinne fra alle posisjoner mot denne motstanden KLINK BANKER.
V43:8 KEINSTEIN VIKING står iskald til men gjør seg ikke bort i dette løpet der 2 favoritter får mye spill på seg,det er typisk 3 hesten vinner slikt løp.Kai kjører med stød kurs når han kommer til start må med på alt av bonger.
V44:Her bruker jeg teppe i dag,favoritten har et gaveløp men kusken har vel ikke vunnet et løp siden 2016?jeg syner og går for en smell,karamell.

V53:6 TRESPASSER er en lørdagshest kommer ut etter blitt halsopperert men skal legge dette feltet på rygg 7 dager i uken om hesten er i orden.
V54:1LILLE ILD må med for de som syner favoritten.Får Hop tet kan løpet være kjørt om favoritten ikke skulle være på topp for dagen.
V55:5 PRIME DIRECTIVE løfter jeg frem først i dette løpet,Mikkelborg har bra form på stallen,garanterer vi får se en preppa hest ute i banen som fort kan ta
seg av dette løpet.

KLINK BANKER INGEN OVER INGEN VED SIDEN
------------------------------------------------
Kanske hjälper det någon som ska lira...

/Teddy
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1)
teddydead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-08, 10:12   #2
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 125
Sharp$: 2093
Standard

Nettavisen har åxå tips:

https://www.nettavisen.no/sportspill/trav/
teddydead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td