|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Super Moderator
|
GS75 Halmstad
JU's amerika-häst i första. Spik bara?
|
|
|
#2 |
|
Nja. Alltid skeptisk mot USA-importer innan man sett dom i sverige, speciellt när dom startar på medeldistans för första gången. Finns nog bättre spikar.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nä, det låter inte som någon spik som favorit i de tidiga intervjuerna. Mer som ett lopp där man vill ge hästen ett första lopp i Sverige med träningsbalans.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har du någon vinnare till sista avd?!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Insatser betalda till pokalloppen, sprintermästaren och svenskt travderby för Eye Of The Tiger Ås. Vågar man gissa att hästen nu ska ha ett eller två lopp i kroppen inför kungapokalskvalen om en knapp månad?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Skoryck på Sahara One o Customvagn hårdare emot men stor platschans säger Conni på hemsidan.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kommer day or night in hålla upp innerspåret?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mycket spännande då den gått tungt balanserad tidigare för att klara av att gå felfritt. Funkar det måste den ha mycket bra chans. Dock är hästen långt i från att lita på. Mycket stor galopprisk utan dojjor.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Minns i fjor när det blev jätteskrik på den när man skulle testa barfota ffg. Då var det galopp modell större direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Idag kan man leka att man är storspelare eller producerar spelförslag till betaltjänsterna hos legolas. Tänk vad härligt att göra ett jokerssystem nerreducerat till 4000 rader och betala 400 kr för det hos legolas istället för 4000 på GS75 hos atg.
Undrar om inte dagens mest intressanta start kommer i loppet innan trots Untersteiners jänkare. Intrycket på A Sweet Dance senast gjorde ju att man anar en kulltopp. Ska bli fantastiskt kul att se den hästen på banan igen. Maharajah producerar verkligen avkommor som levererar. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nu har dom spelexpert i studion även till Århus V5a som 5 min innan start omsatt drygt 200 tkr. I fredags hade dom inte tid att visa Eskilstunas lopp i atg live och i lördags hade dom inte tid med Danneros V4a för att dom skulle visa lunchlopp från Klosterskogen. Men idag satsas det stort på en totalt ointressant V5a från Jylland. Snart kommer det väl in en spelexpert i studion till Hamburgs V5a också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1) |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja nästan läge att byta, men man vill ju gärna höra Matteus stallbacksinfo från Halmstad och då får man stå ut med både Århus och Jari Åkerfeldt i huvudkanalen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nej, det pallar jag bara inte, en salig röra det där. Rondens akut bevakning är kanon och de storsatsar på att utvecka än mer, blir spännande se vad det blir.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja .Det överlägset mest intressanta med alla rondens digitala satsningar är detta. Gör ju att man är där frekvent för att läsa intressant spelinfo.
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Härligt. Är ju dessutom väldigt billigt. Jag prenumererar på papperstidningen och har då accesss men gör man inte det kan man väl köps digital prenumeration för 130 kr i månaden. Då får man förutom tidningen digitalt massor av aktuell spelinformation i 30 dagar, dvs samma som det kostar att köpa spelvärdes tips en enda dag ungefär.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dagens kuskplus:
Avd 3 nr 2 Veiled. Idag Carl Johan Jepson. Förra gången Christian Fiore (segerlös 2018 och inte så populär på detta forum förra söndagen efter sin styrning iGs75-7) och innan dess tränarkörd . Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mina spikar idag.
Avd 1 ) 4 Eye of the Tiger Ås Avd 2 ) 8 Ukebell Jet Avd 6 ) 1 Day or Night in |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Testar att fälla Johans nya amerikan i Sverige-debuten och hoppas att Ludde kommer till spets och leder runt om i tredje.
1: 5 The Bucket List F. (4, 3) 2: 8 Ukebell Jet (6, 3) 3: 3 Kerstin of Africa (5, 7) 4: 3, 7, 13 (15, 10) 5: 2, 3, 4, 5, 6, 9 (10, 12) 6: 1 Day or Night In (7, 3) 7: 3, 4, 6, 9, 10, 11 (5, 12) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Takter brukar inte vara blyg, men idag ville ingen tävla.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wow, vilken insats av Ukebell Jet!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
2/3 spikar avklarade :-)
Sitter kvar med: 3) 1,2,3,5,7 4) 3,7,13,15 5) 2,3,4,5,6,9,10,12 6) 1 Day or Night in 7) 3,4,6,9,10,11,12 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har i stort sett samma. Två a hästar inne. Krävs tre. Dock inte spik i sjätte. Bara a på 1an. Har inte med 10,12 i avd 5 men några fler i avd 7. En del c hästar i loppen. Bara en får vinna. Har exakt samma i avd 4. Men mitt system 10 öres hos legolas.
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Det var risk för favoritomgång och det fortsätter förmodligen, så frågan är hur man ska lägga upp V4:an.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Stallskriket höll i avd 3, men vilket vinnarodds hos atg. Under 3 ggr. Tvåsiffrigt fast odds hos unibet.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Untersteiner och Halmstad brukar innebära Tildrenprep en masse. Jäklar vad hans hästar lyfter sig ibland!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jag tror att när det väl kommer klartecken från Unter så är kommersiella bolag snabbare på att dra åt sig öronen. ATG:s pooler sväljer vad som helst, men det kostar visst rejält i odds.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Barfota runt om och jänkarvagn ...... |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det slår aldrig fel! Matteus har hittat en 54-procentare och nämner den i tv. Vips så står den i 11 ggr pengarna.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Härligt! Det är inte gärna man spikar Dyhrberg.
V4 Inlämnat: 2018-04-02, 16:43 Halmstad Måndag 2018-04-02 Start: 16:50 Kostnad: 64,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Valentin (3, 13) 2: 2, 3, 5, 6 (9, 12) 3: 1 Day or Night In (7, 3) 4: 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 (1, 12) 1x4x1x8 = 32 rader. 32 x 1 x 2,00 kr = 64,00 kr. Totalt: 64,00 kr. Rättningskod: GQH GHL MSH Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rakka (+1) |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vilken comeback av Dyhrbergs Valentin . Visserligen var 2/3 i loppet skräphästar men ändå lovande.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Någon som ser på tv-sändningen och kan berätta vad Peter Andersson har för DD-drag? Vill ogärna hamna på samma.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ludde vinner sista DD.
|
|
|
|
#41 |
|
Nu har jag inget flyt alls. Står över nian pga. spåret och så löser det sig perfekt för den medan mina streck inte alls var bra.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Har gjort ett litet system för hunkan å sitter kvar med 1-7/4 inför sista två avd. spännande
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Får väl hoppas att Lajven får guldklocka som tipsorakel eftersom han ger sina sista tips idag på travnet
då blir man rikligt belönad på 120 krs insats
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Harry.H kan vinna trots sin höga ålder.
|
|
|
|
#47 |
|
Jag tror inte 1:an vinner tror det strular tyvärr
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vad skall S.J göra nu istället?
|
|
|
|
#49 |
|
DD1:3.5
DD2:3
|
|
|
|
#50 |
|
1an var läcker.
Som ofta bäst när det gäller. Senast redigerad av Spiken64 den 2018-04-02 klockan 17:33. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
10.3 åkandes.
|
|
|
|
#52 |
|
Hehe är väl frugan som sagt till han ``mig eller travet`` han får väl sätta sig i garaget å spela hårdrock som verkar vara hans andra intresse
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ajdå det är där skon klämmer.
|
|
|
|
#54 |
|
3 och 4 kvar för 7 rätt. Blir hyfsade pengar om någon vinner.
|
|
|
|
#55 |
|
3,4,6,9,10,11,12 för 7 rätt nu
Hoppas verkligen det blir 5 rättsutdelning nu. Missar jag sista får jag 7 st sexor och 98 femmor Sitter sjuan får jag 1 sjua , 20 sexor och 145 femmor. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+15) |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Herregud, sämsta möjliga vinnare i sista
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hade två hästar i sista pga roligt bud men hade inte råd tyvärr
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Trodde man hade 7:an men icke :/
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Nu står det 1.09,6 som segertid på Day Or Night In. De ropade ju ut 1.10,3. Saftig korrigering.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Synd att man missade jänkarbikesinfot på vinnaren i sista.
Hade aldrig valt bort den då på 7 streck :-( 4312kr tillbaka på 6or och 5or. Får ladda om batterierna inför nästa helgs jackpot. Den här helgen var mycket spelintensiv och det kan vara skönt med ett minibreak. Summerar helgen med ett litet plus iaf. Inga storvinster men ett par ok V4:or och dagens "vinst" ... Svårt att känna sig som en vinnare när man spricker i sista på 7 streck ![]() Men , men. Nya lopp och Nya vinster väntar!
coolmanriver (+5) |
|
|
|
|
|
|
|