Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-21, 10:20   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Travsnack med Sharps!


Då närmar vi oss dagens sändning.

Kl 12.00 går vi live på www.twitch.tv/sharpsse

Välkomna in och kika!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-21, 11:02   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Twitch vill inte riktigt samarbeta. Blir 12.30 istället!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-21, 11:12   #3
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Youtube funkar bättre.

Allt redan online där.

https://youtu.be/6ke83z4QmcM
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-21, 17:53   #4
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Genomgången kommer senare i kväll, förhoppningsvis. Nu måste jag på show med Peter Apelgren.
Men kortfattat kan jag säga - bryt i hop och kom igen.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-21, 21:56   #5
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Jag startar med att bestämma att det INTE kommer bli en mellanmjölksomgång, d.v.s. att det blir antingen ingen utdelning i 6 och 5-rättspoolerna, eller så blir det duktiga pengar på omgången. Det är alltså ingångsvärdet.
V75-1: Jag spikar Makethemark på att den har lopp i kroppen, till skillnad från Diamanten och Muscle Hustle. Att Diamanten skulle vara så bra som den var i årsdebuten, hade jag inte räknat med. One down.....(Muscle Hustle såg också lysande ut i rygg).

V75-2: Här sågade vi Prosperous som favorit på att han var yngst i fältet. Den galopperade under startavancemanget. Vi tog 9 hästar och fick med vinnaren. Mitt innerspårsdrag 1 Cash'Em galopperade också, från andraspår (!) och utgick.

V75-3: Vi sågade Digital Ink rakt av. Det var rätt. Sen spikade vi Cruzado. Den förlorade, enligt Ulf Ohlsson, på att han inte fick ur rycktussarna i tid, garanti på det sa han. Beau Mec var inte med på kartan.

V75-4: Favoriten Digital Performer sa vi var nog bästa hästen. Garderade ändå. Andrahandaren - "Harpsundsekan" tog vi bort helt. Veckans kioskvältare kom i det här loppet: UBoat. Den kom i mål som åtta.

V75-5: Här var Månprinsen AM glasklar. Trodde vi. Hamnade i trafik i starten. Sen var den nog inte lika bra som tidigare. Vi sa att det var kuskminus med Adielsson på kallblod. Nä, inte den här gången.

V75-6: Spetsstriden blev nånting helt annat än vad vi pratade om. Västerbo Grosbois sprättlätt tills spets. Erik Sting i tredje ytter. Men avslutningen på Erik Sting var inte skit. Disco Volante vann rättfärdigt.

V75-7: Det stod mellan 2,4,5 sa vi. Med en bonushäst i nummer 1. Och "Angel" of Attack som ev femtehäst, men den var inte aktuell iaf. Det var ju rätt.

Nästa helg kommer podden på fredag. Jag åker ner till Åby på lördag för att se Olympiatravet på plats.
Hoppas ni kollar!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td