Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-05, 10:42   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Travsnack med Sharps! - 5 maj


Då finns dagens avsnitt ute.

Skägget och undertecknad går igenom veckans V75 omgång på Örebro.

Finns på https://youtu.be/tfmAsyIXOfk redan nu och från kl. 12.00 på www.twitch.tv/sharpsse


Lycka till därute!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-05, 18:34   #2
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Man vill ju börja genomgången med - hur tänkte Skägget!?

V75:1 Här var In Toto Sund klar favorit. Vi var tveksamma till det. Föreslogs spik på den el gardera med 7 hästar. Vi garderade. Anna Mix vann. Vi sa att hon var kapacitetsmässigt bästa hästen. Spåret bekymrade. Löstes lätt.

V75:2 Michelangelo Ås var favorit. Här var vi inte överens om det var en ickevinnare (Skägget) eller nästagångare (Gotland). Gotland hade rätt. Jag spikade Baron Gift. Som gick mkt bra när den kom loss. Ready for More till spets visste vi.

V75:3 Shadow Woodland favorit. Jag spikade på troliga spetsen. Den blev slagen av en ööö-överlägsen Volstead. Den var jag tveksam till (även om jag reserverade mig för att jag var dum i huvudet) Tjena. Target Kronos galopperade - Kolgijnistyle. Deuxieme Picsous blev trea (på tempot, som vi sa).

V75:4 Favorit Milliondollarrhyme. Spetsfavorit Loke Survive. Efter en omstart (dagens enda) så blev det så. Bo C hade tagit spets i första. Output Pressure som jag (såklart) inte tog med vann. Satt sist 600 kvar och vann med en hals. Mkt fin! Halsen efter var just Diggerman som Gotland nämnde!

V75:5 Favorit National Prince. Jag var orolig över galopperna. Det var ingen fara. Däremot så var den bara medel ut från start. Örjan gjorde en sömnig Örjan-styrning. Whisky Akema vann. Den var med.

V75:6 Urgent Call favorit. Vi uppade Minnestads Ecuador. Sen var Urgent Call tidig. Likaså Arsenal, Valborg Marje och Vikings Topline. Osäkerhet runt Sir Henry P Hill. Glenn Boko sågades. Likaså Its Showtime Zas. Urgent Call vann. Lätt.

V75:7 Call Me Keeper favorit och sannolikt bästa hästen. Men här satt Örjans narkolepsi in ordentligt! Just Wait and See sågades (joorå). Jag dubblade Call Me Keeper med Antonio Trot som galopperade.

Nästa lördag är det Åby! Kolla in igen
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Skaegget den 2018-05-05 klockan 18:35. Anledning: ÖK
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td