Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-19, 12:33   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Travsnack med Sharps! - V75 Gävle 19 maj


Här kommer det ni väntat på!

Dagens avsnitt av Travsnack!
https://youtu.be/0Q06SZ6DFnc

In och kika!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3), fetmats69 (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 12:38   #2
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Valborg Marje kan vara en skön spik.

Oj fel tråd ! såg att ni tipsade om Valborg också
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5)

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-05-19 klockan 12:46.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 15:17   #3
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Uppföljning kommer efter V75 är avslutat!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 18:03   #4
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Spoiler:
Ena DD-spiken levererade!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 19:37   #5
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Travsnack inför Gävle, genomgång!
Vi varnade för att det skulle bli låg utdelning och jackpot på Elitloppslördagen. Vad rätt vi hade.
Solvalla ligger i Bällsta, Västerort. Till att börja med

V75:1 Jag hade svårt för loppet. Tog alla. Onödigt visade det sig. Jag uppade Jaanus Tooma och Baron Hornline. Jaanus blev sexa, Baronen Oplacerad.

V75:2 Här spikade jag Valborg Marje. Den fick ju ge sig efter Niclas Westerholms hjärnblödning. Kändes som ett beställningsjobb. Kul för dom. 7 rätt gav 1097:-.

V75:3 Här spikades Global Unprotected på att den gått vassare tider och att tränaren/kusken var säker. Den satt.

V75:4 Gunnar Wallbergs minne. Kallisar. Vi fläskade på med 7 hästar. Favoriten vann. Det var bästa hästen sa vi. Bilbo BS oplacerad. Så kan det gå. Vi sågade dock Åstas Marcus med Goop. Rätt gjort.

V75:5 Fyra hästar. Vi tog med bortglömda Linus Boy, som nog hade vunnit om den inte skiftat till på upploppet. Trist med favoritseger. Vi tog inte med Super Zantos den här gången heller.....

V75:6 Vi diskuterade Neves filosofiska utlägg om årsdebut först. Sen trodde vi inte mkt på Twister Bi, även om det är bästa hästen. Galopperade, men kom igen som en furie. Här vann Heavy Sound, som jag utnämnde till spik på min raka DD. Lätt som en plätt. Ludde körde ändå inte Kolgijni-style. Backade ner i rygg.

V75:7 Disco var sannolikt bästa hästen och spetshästen. Disco tog inte spets, det gjorde Urban. Disco vann dock från dödens. Jag trodde inte att den skulle vinna. Fel har jag i bland Veckans spårvinnare Get A Winner satt hyfsat till i andra utv, men orkade inte.

Nästa vecka är det Elitloppshelg! Gotland, Robfri och jag är på plats och gör flera analyser!
Missa inte!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 19:42   #6
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 177
Sharp$: 319
Standard

V75 Gävle.
Pinsamt med Hans J i vinnarcirkeln, Gävle borde förnya sig.
Kanske svårt med den ordförande Gävle travsällskap har valt,-politruck- beklämmande.
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td