|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Förstår även din frustration men ATG helt oskyldiga här - här skall andra huvuden rulla och det är självklar bandomare och startbilspersonal, i första hand. Pengarna kommer från ATG, men "kompetensen" är från annat håll...
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Håller med. Borde malmroths huvud rulla? Både elitloppgeneral och sportchef på Solvalla! Chef/general bär ALLTID det yttre ansvaret för allt. Motgångar som medgångar
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Blev imponerad utav både min favorit, Ringostar Treb, men även Propulsion - tyvärr tror jag ÖK måttar in denne med en längd i finalen...
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Sedan är det inte föraren som har hand om omstartssignalen. Om vingarna skall vara kvar ute måste omstartssignalen komma innan start.
|
|
|
|
#162 | |
|
Citat:
Hmm, svårt, men jag tror detta skulle vara lite väl hårt. Tror utbildning och utrensning av de som inte håller kravet för den kompetens som kräves, måste till. Att alltid sparka chefen leder inte alltid till bättre resultat - tror det är bättre att se hur Malmroth hanterar detta och sedan ev. kräva honom på ansvar när han varit högsta hönset längre tid än vad som är fallet nu...
|
|
|
|
#163 |
|
Kolgjini Adrian, 500 kr, för att ha stört pågående segerdefilering.
Lherete Antoine, 2000 kr, för att ha försenat starten. Lilley Brent, 2000 kr, för att ha försenat starten. Nivard Franck, 2000 kr, för att ha försenat starten. För omstarten i detta lopp utgår ingen bestraffning till B Goop, starten avbröts pga att startpersonalen bedömde att det fanns en risk för flygande start efter att Dreammoko galopperat vid uppkörning till bilen. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|