|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Fan vad bra sagt av Ludde. Alla andra sticker huvudet i sanden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Nä troligen inte. Har ju inte varit några lopp i övrigt i dag att minnas heller förutom insatsen av den franska montehästen, men det räcker inte för att få ett positivt minne av sporten som ju ska vara på absolut högsta nivå denna dag.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
elitloppet e död tyvärr inte alls kul o titta på nu
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Trycker de på omstart för sent kan de inte lämna vingarna ute, det går på automatik det där. Det var förståeligt nog en svår avvägning där om man skulle trycka för flygande eller inte då det inte förrän i sista stund är säkert om det blir en flygande eller inte. Händer ju relativt ofta det där.
Tillsammans med övriga strulet innan start blev det ju såklart alldeles för mycket på en gång, men att gå ifrån reglerna och släppa starten för att det varit strul innan ger jag inte mycket för. Börjar man släppa på det kommer kuskarna vittra sönder reglerna ännu lite mer med sina dåliga anslutningar för att få flygande.
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
Nu en massa omstarter igen. Lär bli svårt att få iväg finalen i tid.
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Fulsprit (+5) |
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
F-n vi ni tar i. B.E. var väl stressad redan före första start!
Vi behöver väl inte anpassa oss till Franska regler Elitloppet körs med svenska regler. Ok många tråkiga omständigheter men de flesta hästar kunde hantera detta men inte B.E. Värdig vinnare Volsted super kass däremot /N |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
gör om elit
loppet till nästa vecka
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Det vore inte dumt faktiskt.
|
|
|
|
#176 |
|
Fy fan den där Skoglund som programledare han nästan slår knut på sig själv för ingen ska kritisera. Tror fan jag aldrig hört någon med så lite ryggrad.
Knutman (+25) |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Ja, det är en jävla cuck och trivseltorsten deluxe det där. "Den moderna mannen" i ett nötskal. Kastrerad och stympad.
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
![]() Haha, jag spyr på trav nu. Inser innan loppet att jag missat 4an som självklart skulle vara med på 10 hästar och självklart ska hästjäveln vinna
||
|
|
|
|
|
#179 |
|
|
|
|
|