|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Verkligen, han älskar att sitta sist utv läääänge. Gick ju vägen den hör gången då motbuden satt fast bakom 2...
Snygg spik Coolman , jag tänkte spika den först men som du säger man får gråa hår när man spikat Örjan- orkade inte spika idag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+5) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Exakt! Han hade alla chanser i världen att gå ut . Måste väl inse att Kerns styrning inte var en bra rygg. Men man ville väl inte slåss om segern idag, sorgligt när kuskarna inte ens försöker vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lövgren körde just bort 6an.....sitter kvar ryggledaren.
Vilken bög. Kör ut å ta dödens å försök vinn iaf. Jävla prepareskit. Senast redigerad av shjuve9le den 2018-06-17 klockan 16:17. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Får jag beställa 5 nu o sedan 7 o sedan 2 värde ca 400 kr sedan rak dd 4-11 Gs75 40 papp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
De bra kuskarna ser vad som håller på att hända under loppen och agerar efter det. Hur ofta ser man Björn Goop sitta fast med en favorit? Inte ofta.. Vart lite gnälligt det här inlägget, började skriva för att jag höll med dig Shuvele :-) |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Han spottar alla som spelar i ansiktet. Leif gjorde samma i loppet före. Erik gjorde det igår |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Snygg spik Basse den var överlägsen!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tackar!
Känner mig dock chanslös då jag spikat Hitman River i nästa avd. Den skall ju på pappret leda runt om man det ser riktigt svårt ut att vinna från spets idag. Vinnarna sitter 2:a - 4:e ut och spurtar bra i de bättre 3:e och 4:e spåret över upploppet. 2 innersta spåren verkar inte roliga idag. Kanske läge att dubblar med 10 Je T'aime Lucky i andra dd? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Faen va illa ute man var där med en häst som inte trivdes idag
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2018-06-17, 16:12 Eskilstuna Söndag 2018-06-17 Start: 17:30 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Staro Miami 2: 9, 11 2 x 50,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: KSQ BTF BMR Sådär ja. Nu kammar vi hem DD. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
HErregud vad bra Hitman River va!
Fick verkligen ingen optimal resa, travade knackigt man tar ner allt ändå, wow |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|