|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Gött att jag garderade =) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hästen Dibaba fick en deja vu efter en mardröm trodde det var ett lik som körde henne,så kan de gå när man vaggar en häst i sömn. Men fortsätt du Örjan o läs Fantomen för maken till intiavtivlös kusk får man leta efter hur kan han bara sitta där bak när han sitter med en kuse som har så mkt respekt med sig?
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
VINNARE
5 Thought Hanover 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vad gör Ulf Eriksson. Vad ska han åstadkomma med att pressa sådär ?
Gjorde i get för min del men för hästens ägare kanske. Senast redigerad av shjuve9le den 2018-06-23 klockan 16:17. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Inte alls samma tryck i Thought Hanover, verkar som han inte trivdes med banan. Tråkigt när man fällt Dibaba
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tror jag borde få rätt nu!
![]() VINNARE Inlämnat: 2018-06-23, 16:19 Rättvik Lopp 8 Lördag 2018-06-23 Start: 16:50 Kostnad: 200,00 kr 7 Volocity de Vie |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jag inledde med Dibaba och Versailles som spikar... Galopp på båda två.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Som vanligt när man spikar Klantio. Istället för och fortsätta när han är nästan förbi innan sista kurva då tar han upp. Tryck på och skaffa övertag så inte Örjan hinner svara.
Nya tag imon Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Avd 6
Hazard boko kör fram i ledning. Lucifer lane kör fram för att överta. Får ej överta. Viliam går fram men blir hängande i 3dje. Perfect spirit blir hängande långt bak. Så vem fan vinner loppet? On track he is black? Omöjliga dds sista tiden. |
|
|
|
|
|
|
|