|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Super Moderator
|
Att spika Waffle Cone var åtminstone ett rätt beslut i dag.
Skulle gjort det på V5 också bara....för nu går det väl på arslet....
|
|
|
|
#32 |
|
Generalen såg finfin ut i värmningen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Var fel att spela till Norge idag ser jag och att rygga spelvärde. Dunderspikarna har torskat och två av deras mest överspelade dagens mest överlägsna vinnare hittills (Gina S och Waffle Cone). Men dom kan ju inte dra in storvinster varje dag.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Inte på Norgetravet. Bara fotboll fred och lördag så därför jag ville lira något idag. Spelar normalt aldrig på trav i Norge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Super Moderator
|
Det kunde man ju räknat ut med arslet och en bit krita.....
Jackpot på Årjäng nu antar jag.....
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Det kan inte bli mycket annat än i atgs reklam. 21 mkr omsatt på V75. 5,7 mkr i femrättspoolen . Då det körs i Norge måste väl rimligen stor del av omsättningen komma därifrån. Om hälften inte ens 3 mkr som flyttas till Årjäng (minus det som Skarplöth flyttar till megajackpoten i slutet av aug).
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Super Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
![]() Har själv redan satt 300 kr på oavgjort mellan Frankrike - Belgien Och även 300 kr på oavgjort mellan Kroatiens - England Även en dubbel på oavgjort på dessa ovan och då med 300 kr satsade |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
2,3,5,6,7,9 för en sexa på P76. Men den lär inte ge många kronor för idag har det varit så lätt att det finns spelare även i deras lilla pool med 7 rätt. Gäller att välja rätt spik en sådan här omgång om man ska vinna pengar .
|
|
|
|
|
|
|
|