Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-28, 17:41   #1
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1613

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Hjälp på traven hjälp!


Får de inte till att fungera, reggade mig och köpte de men nyckel jag slår in händer de inget. någon som har koll på detta?
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-28, 17:56   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Får de inte till att fungera, reggade mig och köpte de men nyckel jag slår in händer de inget. någon som har koll på detta?
RING HJÄLP 020 535000
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-28, 20:45   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Får de inte till att fungera, reggade mig och köpte de men nyckel jag slår in händer de inget. någon som har koll på detta?
Kolla på deras facebook sida Jag själv använder mig själv av HPT och har inte haft problem med registreringen.

Senast redigerad av Djingis den 2013-06-28 klockan 20:46.
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-28, 20:49   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

https://www.facebook.com/groups/veckansreducerade/
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 02:53   #5
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Tycker det slukar otroligt mycket minne utan anledning samt så blir det alldeles för ofta att programmet slutar svara. Sjukt irriterande. Visst, det är ett av de billigaste på marknaden men det får ju ändå fungera någorlunda tycker jag.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 08:36   #6
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 123
Sharp$: 2412
Standard

Jag kör den idag och aldrig haft problem. Den är billigast och den bästa enligt mig!
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 09:44   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Samma här inga problem alls och är det nåt inte man förstår hm oteknisk som man är får man omedelbar support. Alla mina vänner har bytt från Joker till HPT och dom är som mig mycket nöjda
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 17:54   #8
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Va fan sysslar programmet med. Om man inte väljer något med reserver så ska programmet för helvete inte välja att ta med de reserver i turordningen utanför ramen. Det är ju helt jävla sjukt. Får fan hoppas det inte kostar mig en massa idag på Forus! Fan vad jag tiltar nu alltså!

Hade suttit sjukt bra på det annars... FY FAAAAAAAAAAAAAN
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 18:01   #9
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 868
Sharp$: 3651
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Va fan sysslar programmet med. Om man inte väljer något med reserver så ska programmet för helvete inte välja att ta med de reserver i turordningen utanför ramen. Det är ju helt jävla sjukt. Får fan hoppas det inte kostar mig en massa idag på Forus! Fan vad jag tiltar nu alltså!

Hade suttit sjukt bra på det annars... FY FAAAAAAAAAAAAAN
Enligt manualen så har du ju följande alternativ att välja mellan:

Reserver: Välj hur du vill att reservhanteringen ska fungera. OBS! Har man valt egna reserver kommer dessa alltid prioriteras högst:

Ingen (ATGs turordning): ATGs turordning används och inga reserver läggs till på kupongerna.

Mest streckade (valda hästar): Programmet tar de mest streckade hästarna bland de hästar du valt, men som inte finns med på just den kupongen.

Mest streckade (icke valda hästar): Programmet tar de mest streckade hästarna bland de hästar som inte finns med på ramsystemet.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 18:09   #10
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Enligt manualen så har du ju följande alternativ att välja mellan:

Reserver: Välj hur du vill att reservhanteringen ska fungera. OBS! Har man valt egna reserver kommer dessa alltid prioriteras högst:

Ingen (ATGs turordning): ATGs turordning används och inga reserver läggs till på kupongerna.

Mest streckade (valda hästar): Programmet tar de mest streckade hästarna bland de hästar du valt, men som inte finns med på just den kupongen.

Mest streckade (icke valda hästar): Programmet tar de mest streckade hästarna bland de hästar som inte finns med på ramsystemet.
Men jag har ju inte valt några reserver! Men programmet valde likväl de som är utanför ramen. Helt sjukt. Buggigt som fan! Grafiken flippar också ibland där A-, B-, C-, och D-hästarna inte syns - dvs markeringarna.

Sen om man har programmet igång för länge äter det upp allt minne som finns i datorn :(

Usch, nej nu är jag sur på detta!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 18:12   #11
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Dock i en annan flik vad gäller V75 tidigare idag valde jag reserver "De jag ej själv valt". DOck misstookade jag ju tydligen hur det fungerade likväl. Trodde jag skulle få in reserver som inte var ordinarie på systemet så jag inte får dubbla V7:or om jag sätter den.

Men jag har fan inte valt något på V65 på Forus. Nu verkar det vara skitsamma om det inte skräller ordentligt i slutet, men ändå?

Håller ju inte att det är så buggigt programmet när det kan handla om så stora pengar!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 18:19   #12
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 868
Sharp$: 3651
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Men jag har ju inte valt några reserver! Men programmet valde likväl de som är utanför ramen. Helt sjukt. Buggigt som fan! Grafiken flippar också ibland där A-, B-, C-, och D-hästarna inte syns - dvs markeringarna.

Sen om man har programmet igång för länge äter det upp allt minne som finns i datorn :(

Usch, nej nu är jag sur på detta!
Jokersystemet är överlägset när det gäller att vara buggfritt & är lättförståeligt på alla sätt!

Dock så saknar Jokersystemet en hel del funktioner som HPT har...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 18:28   #13
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Ja, jag funderar verkligen på att byta nu! Som tur var köpte jag endast tre månader på detta!

Kan verkligen inte rekommendera detta till någon. Med två minuter kvar till V4 på Forus nu så slutar programmet svara! Hinner inte trycka in allt igen och missar inlämningen. Det sparadesäkert 92 kronor men ändå?

Nej, det får bli joker i framtiden som det verkar trots att det ligger på dubbla priset. För det sämsta jag vet är buggar, strul och liknande med saker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 18:33   #14
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 868
Sharp$: 3651
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Ja, jag funderar verkligen på att byta nu! Som tur var köpte jag endast tre månader på detta!

Kan verkligen inte rekommendera detta till någon. Med två minuter kvar till V4 på Forus nu så slutar programmet svara! Hinner inte trycka in allt igen och missar inlämningen. Det sparadesäkert 92 kronor men ändå?

Nej, det får bli joker i framtiden som det verkar trots att det ligger på dubbla priset. För det sämsta jag vet är buggar, strul och liknande med saker.
Ladda hem Jokersystemets manual & läs på om programmet kan passa dig?

http://www.jokersystemet.se/

http://www.jokersystemet.se/ladda_hem.html
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 20:29   #15
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Ja, jag funderar verkligen på att byta nu! Som tur var köpte jag endast tre månader på detta!

Kan verkligen inte rekommendera detta till någon. Med två minuter kvar till V4 på Forus nu så slutar programmet svara! Hinner inte trycka in allt igen och missar inlämningen. Det sparadesäkert 92 kronor men ändå?

Nej, det får bli joker i framtiden som det verkar trots att det ligger på dubbla priset. För det sämsta jag vet är buggar, strul och liknande med saker.
Om det funkar bra för 99% av användarna, men inte för dig är det alltså självklart att det är programmet det är fel på, en intressant slutsats...
__________________
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', vilket säkerligen påverkar det jag skriver här, så tänk alltid på det när du läser mina inlägg...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Farnod (+5)
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td