|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V65 jägersro
Någon infonsom sticker ut?
Tror mycket på enjoy Ginco ! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
vilka härliga panelhönor, vi har i studion, fan vad man saknar BENGT LARVIK som referent.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
skulle kanske tränat lite innan, men det är kanske inte så noga oss dumma män som kollar travet. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Men om fem år kanske hon fått tillräckligt bra mentorer så... men idag har hon mycket kvar. Men jag föredrar nog henne före Malla alla dagar i veckan ändå ![]() Hur ska 10 Vis Dell'olmo kunna förlora i V65-5 trots uselt utgångsläge över kort distans? |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nä kör han i tid , är han ensam på fotot.
Nä till hennes försvar så med dom två som wing partner så är det inte lätt, Peter A är det sämsta jag har sett, saknar Benny H …… not ![]() CAN LANE ojojoj |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
PU-lärlingen Zadel bombar till spets med häst som inte tillhör stallet. Upp utvändigt PU som lånekusk bakom betrodd häst. Ser till att tempot är friskt. Bakom kan JU lifta med tillsammans med egentränat. Får allt kört i halsen. Parodi!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vis Dell'olmo var kusklös, det tackar vi för.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jaha, nu ska väl Can Lane ha en vettig chans i sista. Läste att fyran skulle ta spets i första loppet och räknade med att spetshästen skulle ha bra chans. Det hade den, men det blev såklart min första reserv som ledde runt om.
Avd 1: 4 Global Takeover (2, 8) 2: 1, 6, 8, 10 (2, 3) 3: 1, 2, 4, 6, 11 (7, 10) 4: 9 Malfoy (2, 7) 5: 2, 4, 7, 9, 10 (8, 3) 6: 10 Can Lane (12, 5) |
|
|
|
|
|
|
|