Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-02, 20:50   #91

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1395
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Örjan måste väl vara unik nu som vunnit derbyt med både far och farfar till WHO's WHO

Far och Morfar.

Såklart rätt bra ändå.
Gammal 2018-09-02, 20:52   #92

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6222
Standard

Citat:
Örjan måste väl vara unik nu som vunnit derbyt med både far och farfar till WHO's WHO
Du menar far och morfar? Ja, det är unikt vad jag kan se.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-02, 21:25   #93

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Jag är dålig på det här släktskap. Men From Above är pappa till maharajah då borde väl han rimligen var farfar till Who's Who eller?
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-02, 21:30   #94

Sharp$: 6222
Standard

Citat:
Jag är dålig på det här släktskap. Men From Above är pappa till maharajah då borde väl han rimligen var farfar till Who's Who eller?
Nej. Viking Kronos är pappa till Maharajah. From Above är pappa till Who’s Whos mamma Reality Pride.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 10:55   #95

Sharp$: 40
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jo, om han byter bort draghjälp mot att själv styra på och gå först i tredje - nu vet jag inte om detta var fallet, iofs...
På en raksträcka så springer de ju lika lång väg i alla spår. Hästen är ju inte speciellt vek så en raksträcka i 3e måste den tåla, annars är det ju bara att sluta tävla.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td