Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-13, 14:25   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Gratis tips V75-1 Hagmyren 15/9


Håll tillgodo !

V75-1: 2140 meter voltstart

Prickar Jorma kan det vara spets och slut.

7 Västerbo Pokerface får mitt tips i den inledande avdelningen. Hästen var senast ute i derbykval, räckte inte då men är nu tillbaks i sin ordinarie klass. Från springspår är siktet inställt på ledning, därifrån blir man förmodligen svårslagna. Eventuellt kommer hästen testas barfota denna gång, tanken var att man skulle göra det senast men hästen var då rullig i värmning men har tränat bra i veckan på den balansen.

2 Hungarian Hotwax är ett tidigt bud om man kommer iväg felfritt från start. Kommer från två raka segrar och framförallt senast övertygade man stort vid enkel spetsvinst.

10 M.T Maciavelli lyfter jag fram som skräll. Inte varit som bäst på slutet men skulle man ha hittat rätt i träning och hästen är bättre denna gång finns kapacitet och fart för att segerstrida. Är Westholms val av sina tre i loppet.

9 Hector Boko visade prov på grym löpskalle sist. Var mest seg loppet igenom men när mållinjen nalkades var hästen först. Distansen lär vara en fördel denna gång och man ska inte räknas bort.

3 Maracanazo är värd att nämnas. Man kommer göra en del intressanta utrustningsändringar till denna start. Barfota fram samt rycktussar är aviserat, skulle det slå väl ut i loppet kan man skrälla.

Ranking: 7-2-10-9-3-1

För analys av övriga avdelningar samt inköp i mina bolag vet ni var ni kan finna mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Henkezan (+5)

Senast redigerad av robfri den 2018-09-13 klockan 14:26.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-14, 11:11   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Snäll som jag är erbjuds även GRATIS tips till det svåra kallblodsloppet. Ni vet var ni finner mig för fullständig analys samt ev köp av andelar i mina bolag.

V75-4: 2140 meter voltstart

Öppet kallblodslopp och här blir det fram med penseln för att strecka på.

1 Fröyu Pelle har tidigare visat sig fungera allra bäst i spets. Endast två hästar på start denna gång så ledning lär man ta sikte på och sedan försöka hålla ett bra tempo för att inte bjuda in hästarna på tillägg. Kan absolut räcka till vinst.

2 T.B`s Tröllgutt är visserligen också startsnabb, men här tror jag man siktar in sig på rygg ledaren då hästen fick ett väldigt tufft lopp senast. En bra resa är man garanterad och hästen har visat fart som räcker så man ska räknas tidigt i detta lopp.

5 Lykkerus är intressant. Varit ifrån ett tag nu men nyligen gått provlopp där man landade på 25 blankt full distans. En tid som står sig helt ok i denna klass. Är mycket speedig och med rätt resa blir man hyperfarliga.

15 Bellfaks har bäst meriter i sällskapet. Står tufft till denna gång men ska inte räknas bort. Gjort två starter för sin nye tränare J-O Persson och vann senast i fin stil.

3 Hövding Jaros skrällde näst senast på Färjestad och var knappt slagen sist i Norge. Formen är på topp, Örjan upp, ska streckas på kupongen.

12 U.R Faxe ska också med på en garderad kupong. Står lite tufft till i detta lopp kan jag tycka, men hästen är jämn och säker, följer med i de flesta tempon och Ulf är en duktig kallblodskusk som vi vet.

13 Vill Solen står även han tufft till. Såg dock fin ut sist vid seger och till denna start kommer man förmodligen testa hästen barfota bak vilket kan vara intressant då hästen fungerat bra med den balansen i träning enligt stallet.

Ranking: 1-2-5-3-15-12-13-11-10
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td