Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-16, 16:30   #61

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39580
Standard

Hade rak tvilling 2-9 och några DD med Up And Quick, men han försökte inte ens ta sig ut förrän det var alldeles för sent på upploppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 16:30   #62

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Är Goop dum i huvudet? Vafan håller han på med!!! Går ut i tredje spår med 1km kvar och slösar på krafter helt i onödan, finns inte en chans att Örjan släpper dödens!!

Årets bortkörning av Goop, plågsamt att se...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10), svepet (+5)
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 16:30   #63

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Propulsion och Readly Express - otroligt vilka kusar!!!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 16:32   #64

Reg.datum: dec 2017
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travlife Visa inlägg
Propulsion bra wow bra

Readly Express nja
Jag personligen börjar tröttna på Örjan. Proppen är enorm, inget snack om saken. Men börjar lessna på att örjan skall vinna alla storlopp. Vafan jävla Milligans school. Släpp ner Björn, så får vi en riktig fight, där jag tror Readly vinner.

Nu har jag lirat Propulsion på dubbeln, bara för värdet var högre idag.

Men börjar bli lite enformigt, Milligan har ju utvecklats enormt, men han släppte inte ner Björn och loppet dog för mig. Tycker ändå det var rätt kört av björn
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 16:32   #65

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hade rak tvilling 2-9 och några DD med Up And Quick, men han försökte inte ens ta sig ut förrän det var alldeles för sent på upploppet.
Nej, var lite "passivt" för att vara en fransk kusk - hade en liten möjlighet, varvet kvar, och trycka sig lite fult ut, men valde att köra sjysst...
Gammal 2018-09-16, 16:32   #66

Shooters avatar

Standard

Valde 2/3 spikar fel, men 9 papp efter sex avdelningar med hästar som Propulsion och In Toto Sund är inte dåligt.
Gammal 2018-09-16, 16:33   #67
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Gud vad hon är korkad den tjocka flickan - "Jaa, och han har tjänat 10 miljoner..." om Propulsion. Den andra tjejen säger inte emot.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 16:33   #68

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nej, var lite "passivt" för att vara en fransk kusk - hade en liten möjlighet, varvet kvar, och trycka sig lite fult ut, men valde att köra sjysst...
Det var Wilhelm Paal som körde. Kunde nog ha kommit ut i ett andraspår i början av loppet om han försökt det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+2)
Gammal 2018-09-16, 16:35   #69

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maHpak263 Visa inlägg
Jag personligen börjar tröttna på Örjan. Proppen är enorm, inget snack om saken. Men börjar lessna på att örjan skall vinna alla storlopp. Vafan jävla Milligans school. Släpp ner Björn, så får vi en riktig fight, där jag tror Readly vinner.

Men börjar bli lite enformigt, Milligan har ju utvecklats enormt, men han släppte inte ner Björn och loppet dog för mig. Tycker ändå det var rätt kört av björn
Ja, och Ulf Eriksson körde kanonbra med facit i hand... Tvåa bland världseliten - hur kan du såga honom?
Gammal 2018-09-16, 16:35   #70

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Är Goop dum i huvudet? Vafan håller han på med!!! Går ut i tredje spår med 1km kvar och slösar på krafter helt i onödan, finns inte en chans att Örjan släpper dödens!!

Årets bortkörning av Goop, plågsamt att se...
Sitter Goop kvar vinner han ändå inte loppet. Då hade det blivit kortare speed och Proppen är speedigare ändå. Tror Readly är starkare än Propulsion helt klart. Men dem två sista gångerna har det inte blivit en rättvis fight.. Sist på åby fick han haka med, medans readly fick trycka sig till spets. Sen speeda han förbi en readly med skor.

Denna gången såg ju alla, han gick ju hela sista varvet om inte mer i tredje ha ha ha... Jag beklagar över lusen Milligan School, nog för att den blivit bättre o visat att den duger helt plötsligt. Men den fick max betalt idag. Kommer inte ens i mål med björns styrning. Får björn komma ner i andra ytter igen. Så vinner han loppet
Gammal 2018-09-16, 16:35   #71

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1133
Standard

Tillbaks med Jorma i sulkyn på Readly Express!
inexe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 16:36   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, och Ulf Eriksson körde kanonbra med facit i hand... Tvåa bland världseliten - hur kan du såga honom?
Har ej kritiserat Ulf Eriksson? Vart läser du detta, jag tycker det blir skit tråkigt för den monster duellen man var ute efter.

Hästen och kusken i sig får med sig max betalt. Har inte påstått nått annat. Jag skiter i placeringar, man vill se häftiga lopp. Denna hästen hade aldrig blivit tvåa om inte Readly blivit hängades
Gammal 2018-09-16, 16:40   #73

Standard

Citat:
Har ej kritiserat Ulf Eriksson? Vart läser du detta, jag tycker det blir skit tråkigt för den monster duellen man var ute efter.

Hästen och kusken i sig får med sig max betalt. Har inte påstått nått annat. Jag skiter i placeringar, man vill se häftiga lopp. Denna hästen hade aldrig blivit tvåa om inte Readly blivit hängades

"Vafan jävla Milligans school. Släpp ner Björn, så får vi en riktig fight, där jag tror Readly vinner."

Tycker ovanstående osar utav kritik, men det är väl bara jag då, hehe! Tror inte det var MS själv som valde att inte släppa ner Björn - måste ha varit Ulf Eriksson, därav min undran...
Gammal 2018-09-16, 16:40   #74

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Sitter Goop kvar vinner han ändå inte loppet. Då hade det blivit kortare speed och Proppen är speedigare ändå. Tror Readly är starkare än Propulsion helt klart. Men dem två sista gångerna har det inte blivit en rättvis fight.. Sist på åby fick han haka med, medans readly fick trycka sig till spets. Sen speeda han förbi en readly med skor.

Denna gången såg ju alla, han gick ju hela sista varvet om inte mer i tredje ha ha ha... Jag beklagar över lusen Milligan School, nog för att den blivit bättre o visat att den duger helt plötsligt. Men den fick max betalt idag. Kommer inte ens i mål med björns styrning. Får björn komma ner i andra ytter igen. Så vinner han loppet
Jag kan garantera att Readly hade kommit betydligt närmare Propulsion över mållinjen om han inte kördes i tredje spår så länge, och så hårt!!! Mycket krafter som slösades helt i onödan, som hade mycket väl kunnat bli loppavgörande om de sparades till upploppet!
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 16:44   #75
Banned

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 420
Standard

Citat:

bra anlyse
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td