|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Hade rak tvilling 2-9 och några DD med Up And Quick, men han försökte inte ens ta sig ut förrän det var alldeles för sent på upploppet.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Är Goop dum i huvudet? Vafan håller han på med!!! Går ut i tredje spår med 1km kvar och slösar på krafter helt i onödan, finns inte en chans att Örjan släpper dödens!!
Årets bortkörning av Goop, plågsamt att se... |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Propulsion och Readly Express - otroligt vilka kusar!!!
|
|
|
|
#64 |
|
Jag personligen börjar tröttna på Örjan. Proppen är enorm, inget snack om saken. Men börjar lessna på att örjan skall vinna alla storlopp. Vafan jävla Milligans school. Släpp ner Björn, så får vi en riktig fight, där jag tror Readly vinner.
Nu har jag lirat Propulsion på dubbeln, bara för värdet var högre idag. Men börjar bli lite enformigt, Milligan har ju utvecklats enormt, men han släppte inte ner Björn och loppet dog för mig. Tycker ändå det var rätt kört av björn |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nej, var lite "passivt" för att vara en fransk kusk - hade en liten möjlighet, varvet kvar, och trycka sig lite fult ut, men valde att köra sjysst...
|
|
|
|
#66 |
|
Valde 2/3 spikar fel, men 9 papp efter sex avdelningar med hästar som Propulsion och In Toto Sund är inte dåligt.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Gud vad hon är korkad den tjocka flickan - "Jaa, och han har tjänat 10 miljoner..." om Propulsion. Den andra tjejen säger inte emot.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Det var Wilhelm Paal som körde. Kunde nog ha kommit ut i ett andraspår i början av loppet om han försökt det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+2) |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Denna gången såg ju alla, han gick ju hela sista varvet om inte mer i tredje ha ha ha... Jag beklagar över lusen Milligan School, nog för att den blivit bättre o visat att den duger helt plötsligt. Men den fick max betalt idag. Kommer inte ens i mål med björns styrning. Får björn komma ner i andra ytter igen. Så vinner han loppet |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Tillbaks med Jorma i sulkyn på Readly Express!
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Hästen och kusken i sig får med sig max betalt. Har inte påstått nått annat. Jag skiter i placeringar, man vill se häftiga lopp. Denna hästen hade aldrig blivit tvåa om inte Readly blivit hängades |
||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
"Vafan jävla Milligans school. Släpp ner Björn, så får vi en riktig fight, där jag tror Readly vinner." Tycker ovanstående osar utav kritik, men det är väl bara jag då, hehe! Tror inte det var MS själv som valde att inte släppa ner Björn - måste ha varit Ulf Eriksson, därav min undran...
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|