Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-29, 10:49   #1
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 3
Sharp$: 30
Standard

Hjälp med reduceringar...


Hej

Jag torrspelar mest på V4 för att hitta ett bra system som jag vill köra framöver. Men har svårt att få mer reduceringen till ca 70% utan det ligger runt 30%. Jag kör med jokersystemet och hoppas att ni har tid att hjälpa mej?

Min spelidé hittills är att lämna in 3 system, som alla är 1-3-5-7. Jag sätter spiken på det lopp som har högst chans att vinna (alla hästar är då sorterade efter vinstchans).

Andra systemet får spiken på näst högsta lopp och det lopp som fick spiken sist får då 7 denna gången osv

Typ...
1 7 3
7 3 5
5 1 7
3 5 1

Det skulle täcka upp bättre om jag slutförde med ett 4:e system men tycker inte att det är där jag tappar vinsterna.

Jag har reducerat nu till 122:- per system (ca30-40%). 1-3 A, 1-3 B, 0-2 C och Poäng 6-11. Ibland sätter utdelning till minimum 500:-. Jag vill reducera mera och gärna fler sträck också. men hittar inget bra tänk.

Nå, vad tror du?

/Dan
dan4ever är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td