|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Usch, vad jag stör mig på Susanne Richter - vet inte om det är utseendet, uppträdandet, fejktprarna, dialekten eller "all of the above!
Grym insats utav Jojje!!!
|
|
|
|
#122 |
|
hur hamna 11an 4.e invändigt med zoko från spår 11..........borde iaf ha varit i andraspår
han hade kunnat köra fram i dödens, bromsa upp så hade jorma avlöst han Senast redigerad av shjuve9le den 2018-10-20 klockan 18:29. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Praaaaaa häst mocke braaaa
Unter unter why åka till örebro? Åk hem till Kalmar luncherna
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Nu vinner väl Harvey eller ironman bara för att man baisar.
26 ggr på ironman är helt ok odds om kvarstår iallafall trots unter isen
|
|
|
|
#126 |
|
3-4-10 för sju rätt
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Bara för det vinner väl 12 nu
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
#130 |
|
vet du reducerar men kul skoja lite
|
|
|
|
|
#131 |
|
30kr x 190ggr skulle sitta fint nu med Bo C. Kom igen nu hemmahästen!
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Nej, spelar joker, nr 3 har platsat i 100 proc i rikstoton då från lite svårare lägen, snabb iväg får rygg på nr 2? brukar kunna gå 11 repa i 600-800 meter har gjort det tidigare, har 2 av 5 segrar med tävlingsintervallet som man lagt upp. En Amerikansk vagn på idag. Tränat starkt, med lucka i tid kan skrällen vara ett faktum.
Dessutom vinner 5 åriga valacker 44 proc av kategorin avd7. och 5 åringar över lag vinner 50 proc i Silver på Örebro
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
150 kr på Global U så man får mig sig något iallafall
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
5 eller 9 för fem rätt på Legolas - ingen kvar för 7 rätt. Flyttas vinstpotten ner till 6 och fem rätt då - är V76...
|
|
|
|
|