Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-07, 09:04   #1
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14791
Standard

V 86 tips !


Ger ut lite av mina idéer här !

Avd:1. Tror det står mellan 3 hästar , 3-Dokonjo spets sen släpper till Berghs
7-Promo Kemp som va bra sist i första starten hos honom ! Sen såklart
PUs häst 9-Heart of steel som han håller högt som fick vinna sist , men tyckte dem körde den i halsen för honom !
Draget: 10-Bellino B som kan smyga med om körning mellan 7-9 ..

Avd:2. Är för mig ett öppet lopp och krävs några streck. Kör nog 7-8 Streck här,
Varnar för westholms två hästar 2-12 . Han har form på stallet nu vunnit både
På V75 som var och på sovallas V65 igår med eget tränat ! Får inte glömma Björn goops 3-Kasper trot som ja tror de kommer lossna när som helst för , gjort
Bra tider så den vinner när som helst , kan spetsa nu när Båtsh favorit ströks .
Mina A HÄSTAR : 2-3-11-12

Avd:3. Lång loppet inte studerat de så mycket första tanken var 9an som ströks men nu lutar det åt Lövgrens 11-Illuminati spik ! Trivs på långt och avgör nog detta i tid !

Avd:4. Här kan det nog hända vad som helst men ja Spikar mig nog ur detta med Visby hästen 3-Echo Gamble som har marre som far ! Kusk plus också , hoppas den håller bena i styr bara så kan de va SOS på den !
Annars många roliga skrällar här på 8-Vahände och 12-Kasida bo som
kan ställa till det om man garderar !

Avd:5. Ett roligt lopp med 40 meters tillägg för dem på tillägget , så kan va så lätt att Berghs 3-Eclair de mont kan leda hela vägen , Bergh klaga på bana sist
därför han tröttna . Han håller den högt har lite pengar för sin kapacitet . Men
finns 2-3 roliga motbud som också är bättre just nu än 3 tycker ja i mina ögon
men skall ta in på honom Kanske inte är så lätt, och då tänker jag på
Bergs andra häst som varit sjuk , 7-Hankon von Haitabau men när den vann så va den riktigt grym från spår 11 och bara sköljde dem .! Sen vill ja ha med den ja tror har bäst kapacitet och det är PUs 5-Magic happens men är lite osäker
av sig ! Kan nog spurta ner allt om den får rätt lopp !
Luringen : 9-Uptothe chapel smygform på den !

Avd:6. Detta lopp känns som 1 lr alla ! Här kan nog utd avgöras ! Och jag hoppas man kan fälla Björns storis här ! Har feeling för 4-Bottnas Explovise med
Konto, som spurta grymt bakom favoriten sist , kan kanske få överta från
1an (Budets Lasse ) som ja tror tar spets ! Som sagt riktigt öppet bakom 7-Gazza BR ...Lr va tror ni ??

Avd:7. Stolopp som är ojämnt ! Tycker 5-7 är bästa hästarna
5-Quiz töll möte bra sist och första barfota då , kan få effekt på allt i detta lopp nu istället! Sugen på spika den men vet inte än .... 7-Dealwithakiss är
det alltid snack om och den är bra , kan nog överta spets från 4an Absolut gehör ! Sen kan 11–Rosé Mary med Andre E som brukar vinna en del på Åby som skräll och Den hög kapaciteta Dream lane vara två fina drag .
Lutar nog att ja låser på dessa 4a ja nämner i detta lopp!

Avd:8. Spik 5-Ginotonic ska de va rättvisa så får den nog allt sätta nosen först nu med sin fina form utan att få vinna än iår !

Va lite om mina idéer för ikväll !
Har länken här för min andel 50kr ni som är sugna på att va med !

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...2-b42979b5d605
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td